Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb een hele tijd zonder gezeten, maar het begon toch weer te kriebelen. Boten zijn erg gaaf, maar een auto erbij is ook weer leuk.
Wilde geen herrie, dus het moest electro worden en dan gelijk maar een snelle: De ERBE.
Ook al wat kleine dingen aan veranderd:
-HPI Blast met Phaltline banden (voor on-road gebruik)
-Constant Velocity Drive Shafts
-Wheely bar met Rode alu wielen
-Guard plate gemaakt
-Optionele stuurstop geplaats incl. aanpassingen aan de rods
-Wat afstellingen qua camber, veren, etc
-Met castle link de Mamba Monster instellingen veranderd
-Sway bar kit
-Traxxas Tubes
-Traxxas Push Rods
-Pro-line Crimefighter banden + Velocity velgen (voor het betere track werk)
Als accu gebruik ik twee 3S 5000mAh Turnigy lipo's en twee zippy 3S 5000mAh lipo's.
Voorlopig ga ik er maar eens even lekker mee rijden.
Hier een fotootje:
![]()
Veel tips heb ik al op het Traxxas Forum gekregen, maar als er mensen zijn die er nog meer hebben, dan hoor ik ze graag!
@ Pirelly, leuke line up!!
@ marinj, zou er geen 5S pakket van maken aangezien je de 3S al gebruikt hebt en de 2S niet. Je kunt het beste allemaal dezelfde staat cellen gebruiken.
Vandaag zijn de nieuwe Zippy 2S1P 5800mAh lipo's binnen gekomen.
Dus gelijk trx connector eraan gesoldeerd en geladen.
Ze waren weer netjes geballanceerd op zo'n 3.89V per cell.
Na laden even gereden.
Het gaat inderdaad iets langzamer dan 3S, maar het is nog steeds rap zat.
Wheelies overal en uiteindelijk heb ik op 1 set accu's 40minuten gereden!
Niet slecht en met mijn icharger kan ik dus in dezelfde tijd de andere set weer vol laden (op 10A).
De lege accu's weer geladen en er ging 5886mAh in bij een lvc van 3.4V per cell.
Gelukkig heb ik ook nog twee setjes 3S mocht ik weer een speedrun willen doen, of als ik net even niet uitkom met deze. Voor de prijs weer een absolute aanrader.
![]()
Denk dat ik er zo wel genoeg heb...![]()
De lege accu's weer geladen en er ging 5886mAh in bij een lvc van 3.4V per cell.
Vergeet niet dat je 110% moet laden met lipo's, dus zijn de accu's met zo'n 5300mAh bijgeladen.