Pirotti Rebel

vind het persoonlijk een beetje jammer Berto lijkt net een formule 1 wagen maar ja ieder zijn smaak verder een leuke kist om te zien veel plezier ermee
gr.Pieter
 
Hee Pieter,

Dank je.

Weet zelf ook niet of ik een 'sport' vlieger (formule 1 piloot zeker niet) ben, maar wil het toch eens proberen :roll:

Vind mezelf meer een schaal vlieger en 'hou' ook meer van die modellen.
Zeker is dat er ook echt wel weer een schaalmodel komt tzt, welke? dat gaan we nog eens zien.

Grt,
Berto.
 
Vanavond op het werk de Rebel flap/hoogte mix ingesteld en nog eens helemaal nagelopen.
Zag er allemaal goed uit.

Nu de L-39 verkocht is ook de kar weer aangepast voor de Rebel, hij paste wel rechtstreeks op de L-39 houders maar de stabilo`s moesten eraf om dat de L-39 uit het midden stond.
Heb de Rebel nu weer in het midden staan zodat stabilo de- en montage niet meer nodig is.
 
Ik hoop het Ger, hij is aan een Ooster buur verkocht.
Jammer genoeg hoor je er daarna vrijwel nooit meer wat van :-(
 
Zo, de kar is nu aangepast voor de Rebel.
Waren weinig aanpassingen nodig maar zo staat alles weer mooi opgesteld voor schadevrij vervoer.
 
Laatst bewerkt:
Kleine video van de Rebel opgenomen met een mobiel:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben ze bij Pull Over Products direct zo gemaakt.
Mijn model heeft hier model voor gestaan

Kan je ze meteen weer gebruiken zondag
 
Wel geprobeerd maar was net een straat te ver

Vanochtend dus maar door de brievenbus gedouwd.
 
Vandaag 5 heerlijke probleemloze vluchten gemaakt met de Rebel :)

Totaal denk ik zo`n 30 a 40min gevlogen en met de volgende verbruiken:
ontvanger LiPo A: 202 mA
ontvanger LiPo B: 211 mA
gear LiPo: 116 mA

Verbruik is dus echt helemaal niet veel en dan is er toch lekker mee rondgescheurd.

Hier nog wat fotootjes:

RJ%20Rebel%20%2827%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2828%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2829%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2830%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2831%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2832%29.JPG

RJ%20Rebel%20%2833%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2834%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2835%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2836%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2837%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2838%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2839%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2840%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2841%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2842%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2843%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2844%29.jpg

RJ%20Rebel%20%2845%29.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie, en hij vliegt ook zo lekker.

Ger maakt bij 1 van de eerste 3 vluchten al een opmerking dat ik niet Ali Macinchy ben ivm lage fly by`s.

Maar goed dat ie er gister dan niet bij was, full flaps en dan laag en langzaam over de baan heen dat doet ie zo lekker.
Rugvlucht ook, er is misschien 1 tikje down nodig.
Meskant doet ie goed moet alleen zelf nog even dit aanleren.
Slowrolls (nog niet de echte sloooowwwwwwroooollllllll) gaat ook zeer gemoedelijk.

Gewoon een heerlijke kist :D
 
Laatst bewerkt:
ik was erbij en keek ernaar, het klopt allemaal van dat goedmoedige vliegbeeld:)



.
 
Wederom zit ik deze bouwverslag te bekijken en te bewonderen, maar ik vraag me af hoe de vleugel aan de romp bevestigd zit...

@Berto, zou je daar eens een foto van kunnen/willen maken?
 
Hoi Henry,

Bij deze.

Klein gaatje achter het spant waar een M4 imbus doorheen gaat:


En hierachter zit een M4 blindmoer waar de M34 imbus invalt


Boutje zit nu van binnen naar buiten, grote kans dat dat echter van buiten naar binnen gaat worden daar ik misschien toch van de winter een rook installatie in ga bouwen.
De CM-jets tank zal dan op de bodem komen te liggen tussen de spanten in op de bovenste foto.

Of het zover komt weet ik nog niet maar dat zien we in jan/feb wel :)

Grt,
Berto.
 
Laatst bewerkt:
Back
Top