Zo het is weer even geleden maar hier nog even een update.
De Rebel vliegt nog steeds rustig z`n rondjes, voor zover je van rustig kunt spreken
Op Prowing noord heeft hij samen met een paar andere jets weer hevig zijn beste gedaan tijdens de RemoteJets / RSED-RC slots.
Als 1 van de weinige zelfs de zondag 2x kunnen vliegen door de regen waardoor ons slot onderbroken werd en na de regen de volgende vliegers nog niet aanwezig waren
De rookpomp pompt goed, heb lekker kunnen roken samen met een C&C Viper Jet, gezamenlijke take off met rook, tussendoor lekker roken en tijdens de landing ook de rook lekker aan.
Blijft toch een leuk gezicht
Afgelopen zondag op Deelen voor de laatste keer gevlogen, was maar 1 vlucht vanwege de harde en vrij cross staande wind.
Kist (en ik) merk er weinig van maar relaxt vliegen is anders.
Ik zeg de laatste keer want ik heb vandaag de Kingtech K100G weer op de post gedaan naar Taiwan, de motor heeft nu net geen 23 uur gedraaid na het laatste onderhoud van 3-3-2015 maar als ik nu weer iets langer wacht sta ik het juni seizoen aan de grond ipv nu.
En hoop dat het tegen die tijd toch een stuk beter weer is.
De motor draait nog als een zonnetje, heb er na zijn laatste onderhoud begin 2015 ook 0 problemen mee gehad, verwacht eigenlijk ook dat ze weinig zullen vinden.
Hoop de motor over een week of 3 weer terug te hebben dan gaat ie direct weer in de Rebel en gaan we dit jaar weer de 25 uur vol maken tijdens de diverse vliegdagen, meetings en shows.
En dan misschien, heel misschien komende winter eens echt aan een ander project beginnen (jaja, dat zeg ik elke keer maar wil het nu echt............

).
Grt,
Berto.