Plaatjes en reacties Watervliegen Oss

ok, nr. 2 and counting ;-)

Iets moois proberen wij er altijd van te maken :lol:

Al het materiaal verzamelen is zeker een optie, en dan kan er zeker wat moois van gemaakt worden met foto`s etc.
Als julie foto`s willen sturen dan kan dat eventueel naar bosmodelair@gmail.com.

De kosten van een CD zal zijn 7,50 euro incl. verzending bij meer dan 10 afnames wordt het 5 euro per cd.

Berto mij mag je ook noteren! :wink:

Verder iedereen bedankt die heeft meegewerkt aan deze mooie dag. Richard dank voor de organisatie.

Heb dan maar 2 vluchten mogen maken met mijn omgebouwde zwever maar het was zeer geslaagd en ben ook besmet. Toch de drijvers voor de Big Lift maar snel afmaken :lol: :lol: .

Na de tweede vlucht en waterduik van mijn toestel is de regelaar nat geworden en had in eerste instantie de geest begeven. Gisteren nog goed droogt gefohnd en vannacht laten drogen en hij doet het weer :D !!

Gr.
Alex

Ok, staat het aantal momenteel op 4......

Hier idem dito na de rug water landing deden de servo`s een beetje traag, ook na verwisselen van de ontvanger.
Na een nachtje drogen weer in orde :-)

Richard Branderhorst zei:
Het vervolg:
Proberen of we in het najaar weer zoiets kunnen organiseren, ik denk dat we de gemeente Oss niet tweemaal moeten belasten met deze "gunst", dus ik stel voor dat er iemand anders de organisatie van een najaarsmeet oppikt. Als je het "low profile" houdt, dan valt het organiseren wel mee, je moet links en rechts wat toestemmingen regelen, that's all! Bootje, frequentiebord, alles hebben we al!
aan de andere kant, aangezien we geen enkele regel overtreden hebben en er verder niemand geklaagd heeft zullen ze er denk ik weinig op tegen hebben...
andere optie zou de oosterplas in 's hertogenbosch kunnen zijn?
er zit daar een rc vaarclub ( RMS titanic) en misschien dat we tijdelijk gebruik mogen maken van hun terrein, en een vergunning bij de gemeente 's hertogenbosch aan kunnen vragen?

'tis maar een idee, vond het in oss anders ook erg goed gaan en wel voor herhaling vatbaar.

een jaar kan ik niet wachten, tot het najaar maar net denk ik :wink:

Berto, ik wil ook wel zo'n cd, ook al ben ik dan niet op de dag zelf geweest...

Een volgende keer moet ik er zeker voor zorgen erbij te zijn, zag er wel erg goed en gezellig uit... Mooie locatie ook 8O

Stefan

Hee Stefan,

jammer dat je er niet bij kon zijn, het was een geweldige meeting en ik hoop dat er nog eens zoiets georganiseerd kan worden.

Topie 5, jullie zitten al op de helft voor de "groepskorting" ;-)

Ton van Munsteren zei:
Richard bedank.

Heb ook nog wat plaatjes.

[
Watervliegforum%20meeting%202007%20%2808%29.JPG

Een beetje harde touch and gooooooo
Watervliegforum%20meeting%202007%20%2809%29.JPG

Was daarna ook een beetje mank.

Ton

En die super tigre 23 cc was niet uit te krijgen. sloeg zelfs een gat in de drijver met de prop en nog blijven lopen....
moet niet gekker worden, had er duidelijk zin in....

inmiddels de big lift weer van de drijvers af en de wieltjes en bakken voor de para's er weer onder.
uitlaat nog even hard solderen en dan kunnen we weer.......

hmmm waar zijn al die mooie watervlieglocaties hier in nederland?????

Ik heb er nog wel een paar op het oog.
En dat zijn ook wel lokaties zonder bomen of restaurant "vlakbij" en verder van de bebouwde kom af.

Of 1 van deze lokaties een potentiele watervliegmeeting lokatie zou kunnen zijn zou wat nader onderzocht moeten worden.

In m`n achterhoofd broeit wel wat mogelijkheden maar dat zullen we tzt wat verder uit gaan werken ;-)

Eerst de ervaringen van afgelopen zaterdag even verder laten bezinken (o nee ophalen ;-) ), maar steeds als ik er aan terug denk of de foto`s bekijk krijg ik weer een glimlach op m`n gezicht.
Ik denk dat deze meeting weer een hele goede stap is geweest in de richting van een jaarlijks terug komend samenzijn en het liefst op een steeds wat wisselende lokatie :yes:

Ook heb ik weer wat dingen geleerd wat we bij de volgende watermeeting gaan veranderen ;-)

Berto zei:
Ook heb ik weer wat dingen geleerd wat we bij de volgende watermeeting gaan veranderen ;-)

Ja warmer water, anti crash water en A.A.R.S. (Automatic Aircraft Retrieval System)
voor de rest was het een erg leuke ervaring...........

was een "beetje" laat, maar goed, toch nog ff lol gehad :).

Mijn airglidertje die op z'n kop ging doet het weer helemaal na gedroogt te zijn. De canadair moet weer een beetje geplakt worden en dan word het weer in 1e instantie een graslander :).

De Airglider gaat de volgende keer zeker mee met het indoorvliegen :).

Mooie foto's allemaal! Toch wel wat gemist...
Iemand nog foto's van mijn "acties"...?

Zijn er verder al weer wat bouwplannen, zou leuk zijn als er bij de volgende meeting wat meer vliegbootjes zijn.

Heb ook nog een vraagje, heeft iemand nog wat plaatjes van mijn vliegbootje heb er twee gevonden :lol: maar meer is altijd leuker.

Wil die ook bij mijn bouwverslag zetten, altijd leuk ter aanvulling.

Vliegbootje "Wave" bouwverslag

p1010363ix2.jpg

p1010371fa1.jpg

Ton

@Berto
zet mij ook maar op je lijstje

@Ton en @sietse
ik heb foto's maar moet er nog even tijd voor vinden

Ton,
ik heb tussen mijn foto's er twee gevonden met jouw vliegboot erop, ziehier:

P4280423_800.jpg

P4280431_800.jpg

nog wat foto's van deze zeer geslaagde meeting:

P4280478_800.jpg

P4280370_800.jpg

P4280346_800.jpg

P4280324_800.jpg

P4280396_800.jpg

P4280407_800.jpg

@ Sietse,

er zijn foto`s van jouw aktie`s dat kan bijna niet anders.
Ik heb het zowiezo op film :D

@ Ton,
Ik heb ook foto`s van jouw vliegboot (ebn ik 90% zeker van) maar zoals eerder gemeld wordt dat pas donderdag/vrijdag maar al die aktiefoto`s zullen ook hier gepost worden.
Dat zijn namenlijk allemaal vliegfoto`s.

@ Toine,

je staat erbij, teller staat momenteel op 7

al die vergoedingen..
Beetje divx codex er tegenaan rekenen en t spul downloadbaar maken :wink:

Back