Plaatjes en reacties Watervliegen Oss

Ik kan ook niets vinder over een Fokker b-type. Maar ik neem aan dat je ongeveer zo'n vliegtuig bedoeld als hieronder:

DSC00013~0.JPG

Taco.

Heren,
Niet om 't één of ander maar is het misschien tijd om hier een ander draadje voor te openen..? :lol: De huidige discussie dwaalt wat af van het topic.
Ik zal dat draadje dan trouwens wel gaan volgen!

Goede suggeste PH_AJH

Ondertussen al een beetje met de film bezig geweest, de aanvraag teller staat nog steeds op 8.
Van de 1,5 uur is er na grof hakken nog 1 uur over 8O

Met wat fijner "hak en breek werk" maken we daar nog iets minder van, dan komen de foto`s er nog bij dus we gaan wel naar 1 uurtje terugkijk plezier toe 8)

Wat betreft onze "aktiefoto`s" die verwacht ik donderdag dat ze klaar zijn, dan zullen ze ergens in de loop van vrijdag hier gepost worden (om maar eens on-topic te blijven ;-) ).

berto
ik zal mijn film materiaal ook op een cd/dvd zetten en dan naar je opsturen.
stuur me je adres nog even, die kan ik niet meer vinden...

@ Berto, ik zou ook graag een CD willen van het watervliegen (ik zal je een PBtje sturen)
De teller staat bij deze op 9 (als ik goed kan tellen 8) )

Nog een paar fototjes van deze onvergetelijke dag :D

laBILD0105.JPG

laBILD0119.JPG

laBILD0121.JPG

laBILD0153.JPG

laBILD0137.JPG

Ik heb een apart draadje geopent voor de dubbeldekker vliegboten.Hoop dat er veel reacties op komen want het zijn waanzinnig mooie machines uit vervlogen jaren.Denk vooral aan de pionierstijd toen deze kisten werden ontworpen en gebouwt.De sierlijke lijnen en de constructie methoden.

hehe die Berto. Die heeft het echt naar zijn zin gehad. :D
Ik ook trouwens.Als de wind vanavond wat gaat liggen gaan we nog maar even spetteren!

Echt wel, kan nog wel eens zijn dat mijn Super Decathlon zomers zo uitgevoerd blijft om snel nog even te wateren.
Voldoende water dichtbij huis, in een uurtje kan ik dan best een vluchtje of 3 a 4 maken en dan weer naar huis :D

Heb net de duikklub nog es bedankt voor hun gastvrijheid. Ze hebben helemaal niets te mopperen gehad, alles netjes achter gelaten.
Misschien zelfs de volgende keer het clubhuis open (toiletten, frisdrank, bier....)
Mja, ik ben geen zwartkijker maar zoals DE meeting van 2007 is verlopen...of we nóg een keer zoveel geluk hebben.....

Wanneer hadden jullie de volgende meeting in het najaar gedacht?Ik zou zeggen ongeveer tussen half en eind augustus.Het weer is dan nog erg goed voor het najaar als het goed is!Zou het dan toch misschien op dezelfde locatie gehouden kunnen worden omdat de duikvereneging aan hem heeft gezegt zoals Richard schrijft dat het terein netjes is achtergelaten(zo hoort het ook).Heeft de man die het terein beheert nog klachten gehad richard?Als dat niet het geval is dan denk ik dat voor de tweede keer daar vliegen groen licht is.

Misschien een idee om de volgende keer met de pet rond te gaan voor een vrij blijvende bijdrage om dan een kleine attentie voor de duikclub te kopen.

WHAAA!! ik word gek van al die mooie kisten :D
helaas kon ik er deze keer niet bij zijn maar ik wil graag een keer mee doen. wanneer is de volgende meeting???

jetpropdlx zei:
Misschien een idee om de volgende keer met de pet rond te gaan voor een vrij blijvende bijdrage om dan een kleine attentie voor de duikclub te kopen.
lijkt me een goed idee

En als deze meetingen door gaan(kan niet geloven dat dit de eerste en de laatste was) worden de kisten nog veel mooier! Let maar op

Het heeft even geduurd, maar mijn foto's zijn klaar.
Omdat het er zoveel zijn (en ook omdat ze anders ondergesneeuwd raken onder de grote hoeveelheid foto's hier) heb ik ze in een aparte gallery op Airtoimedia gezet.
oss2007gallery.jpg

Jet kunt ze vinden op: Airtoi Oss 2007 gallery

@Berto
De gallery kan wat mij betreft in zijn geheel op de dvd, eventueel met toegevoegde hires originelen zodat iedereen er zelf een afdruk van kan laten maken (indien gewenst)
Stuur me maar en PB over het hoe en wat (we wonen tenslotte vlak bij elkaar, dus brengen of halen is ook geen probleem)

Geweldige foto`s :thumbsup:

Morgen komen de "actiefoto`s" van ons online.
(vandaag wel een EOS 400D aangeschaft dus dat gaat in de toekomst toppie worden met de 300mm lens :D )

Back