oke dan een andere motor... tekening op 100% zetten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is dit een leuke motor voor de polaris?
Marktplaats.nl > mooi brushless 2200kv motor met 30a regelaar voor vliegtuig - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch
De tekening is 100% (non-tiled versie), afmeting 1219,2 x 914,4mm. Die moet je op 100% afdrukken anders kloppen slotgaten en plakranden niet meer. Op de club heeft iemand een Polaris op 70% gemaakt maar dan van 3mm Depron met de nodige aanpassingen i.v.m. het kwijt kunnen van de servo's.RC Groups - View Single Post - Polaris Seaplane Parkflyer
de tekening staat op 71% moet ik hem op 100% uitprinten?
De tekening is 100% (non-tiled versie), afmeting 1219,2 x 914,4mm. Die moet je op 100% afdrukken anders kloppen slotgaten en plakranden niet meer. Op de club heeft iemand een Polaris op 70% gemaakt maar dan van 3mm Depron met de nodige aanpassingen i.v.m. het kwijt kunnen van de servo's.
Komt ondertussen al deze richting uit ...
enig idee of de verkoper nog zo'n setje heeft (lijkt me een handelaar namenlijk..)
Hoi,
Bidproduct zou kunnen, ik dacht dat het deze was van Himodel.
Maar die Chinezen bestellen gewoon een motor, plakken er een merk op en klaar is keesKan best zijn dat bidproduct dezelfde verkoopt ...
Grtz,
Menno
RC Groups - View Single Post - Polaris Seaplane Parkflyer