dat heb ik ook gedaan (nadat 22 pagina's voor nop had uitgeprint)
Heb je toch weer wat geleert vandaag .

Ik wacht nog even met het bouwbegin.
Moet eerst nog een Pushy Galore klaar maken en een Biglift ligt net op de bouwtafel .
Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat heb ik ook gedaan (nadat 22 pagina's voor nop had uitgeprint)
um euh niet*denkt*
maar weet niet zeker of ik ermee ga watervliegen, als ik dit doe moet ik de romp (onderkant) toch met oracover bespannen? voldoet oracover light of moet het de ''normale'' versie dan zijn?
Een polaris en dan niet watervliegen is een zonde.
Je moet er folie onder maken voor de houdbaarheid niet voor het watervliegen .
En ik zou gewoon als je model klaar is een beletteringsfirma in jou buurt opzoeken (model meenemen werkt als een wonder) en daar een paar afvalstukjes halen voor de gestalting.
Mvg Johan
Depron is waterbestendig genoeg voor het watervliegen .
Je hoeft dus niks " waterdicht " maken als je goed bouwt .
De folie is alleen voor de optik en hem steviger te maken .
Mvg Johan
Als je het niet vertrouwd, en absoluut zeker van je waterdichtheid wilt zijn, dan kun je hem aan de onderzijde (plus 1 a 2 cm van de beide rompzijkanten) spuiten met transparante acryl-lak van de action.
deze is DEPRON vriendelijk, mits in enkele dunnen lagen aangebracht, en niet te dichtbij spuiten . . . . .
Werkt bij mijn polaris ook prima.
gr Gert
Oracover heeft wel een mooiere afwerking. Maar is minder gemakkelijk aan te brengen. De verwerking heeft ook z'n nadelen, met namen de warmte van je strijkboutje moet niet te hoog zijn, anders heb je echt een probleem.