Die dual cab op thingiverse is printbaar, wielbasis staat standaard op 409mm, dus zou je hem vandaar in % kunnen verschalen naar je wens.
Sorry ik heb ik geen ervaring mee hoe je dat zou moeten doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die dual cab op thingiverse is printbaar, wielbasis staat standaard op 409mm, dus zou je hem vandaar in % kunnen verschalen naar je wens.
Je wilt nog altijd het WPL chassis gebruiken? Verlengen van het chassis kan eenvoudig, maar wat is de spoorbreedte? Dan zou ik de body printen naar de breedte van het chassis.
Als je Bommelein een heer noemt ben je al ver. Wat is je MB 408 ? In amerika zij boddy's, 1/24 gemaakt die je met een kit van Revell of Monogram moest vervolmaken.Naar ik vernam is de maker gestopt op Ebay vind je ze zelden... Je kan ook een blazer verlengen, maar ook die moet je met een kaars zoeken..
Chevrolet C10 Politie Rotterdam 1981
HQ resin met foto ets onderdelen in perspex showdoos.
Schaal 1:43
Exclusief voor Modelcars te Rotterdam. https://modelcarsrotterdam.nl email : info@modelcarsrotterdam.nl
Vraag het hier eens, zij hebben goede contacten.
Modelcars bestaat niet meer Peter is hiermee gestopt op de Bergselaan in Rotterdam Liskwartier.