Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
ik ga maandag middag de onderkant van de shock spuiten, want praten lukt dan toch nog niet * k laat maandagochtend een tongpiercing zetten :D *

zei ik ook al tegen m , maar hij heeft er wel een goede reden voor dus dan mag het:rolleyes: Mn nieuwe shock word wel uber zwaar, gespoten casco met carbon weegt maar 55 gram, maar... de motor weegt 50 gram!! regelaar 10, servo's 15 en accu 40 !! ontvanger 20, dan heb ik wel 600 gram trekkracht op n vliegtuigie van 150-200 gram, maarja, t moest een indoor modelletje worden , volgende keer maar n andere motor meebestellen xD(dees had ik nog liggen)

Laatst bewerkt:
haha, vliegtuigen heb ik ook nog wel geld voor hoor :D
de shocky die ik aan het spuiten ben krijgt denk ik groene ``slijm`` druipers op de onderkant, lijkt me wel gaaf..

beetje van alles

Omdat dit mijn eerste toestel is waar ik een poging heb gedaan wat dingen te airbrushen is het een beetje van alles op 1 toestel, maar wel grappig.....

ik ben nu een maal geen van gogh;)....maar oefening baart kunst !

Picture3.jpg

Picture4.jpg

Als ik binnenkort nog eens iets anders maak zal ik hem weer wel uploaden...

17548fe3f602e0b1.jpg

Deze spuit ik voor een vriend van me zo moet het worden
607648d0b3ca3e3e3.jpg

Wat vinden jullie er van?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt nu nog wat donker, maar kan ook door de foto komen.

Hoe krijgen die mensen jou allemaal zo gek dat jij hun werk voor ze doet?

Iets heel anders: moet een shocky voor wedstrijden van kleuren voorzien zijn? of mag je ook 'gewoon met een witte' vliegen?

witte wedstrijdkist

Het lijkt nu nog wat donker, maar kan ook door de foto komen.

Hoe krijgen die mensen jou allemaal zo gek dat jij hun werk voor ze doet?

Iets heel anders: moet een shocky voor wedstrijden van kleuren voorzien zijn? of mag je ook 'gewoon met een witte' vliegen?

Je mag gewoon met een witte vliegen.
Veel deelnemers vliegen ook met een witte hoor, dit mag ook. Vaak is dan alleen de canopy zwart gemaakt en de rest van het toestel wit.

Voor AM zijn de meeste kisten wel gespoten, maar is dit ook niet verplicht...

Idd.

het zou helemaal mooi zijn als je alleen met een geairbrusde shock mee mag vliegen. Want dan zal of Jeroen en Raymon het druk krijgen. Of iedreen stopt met F3P vliegen. Dan heb je het helemaal voor elkaar:rolleyes:

de kleuren in het echt zijn lichter met name de blauwe.
Daar moet ook nog een kleur bij komen de licht blauwe.
Ik wil kijken of ik vandaag de andere vleugek bijna af kan hebben.

@ henry.
deze man vroeg het gewoon aardig(A)
Nee.. ik heb mu even tijd om te spuiten en ik vind het leuk om te doen.

en wie geld heeft krijgt een hoop voor elkaar.;)

Hey iedereen,

Dit is mijn Click, geschilderd met de verfborstel.

Dit zijn de vleugels v/e dubbeldekker die ik geairbrusht heb.Ze zijn nog niet helemaal af maar, ik mag niet meer airbrushen van mama en papa:evil: omdat na het airbrushen héél het huis onder een onzichtbare spuitnevel hing:shock:. Als je dan met een doekje over de muur veegde zag dat helemaal blauw. Dus...het kan nog wel even duren voor die af is.

PS: het is mijn eerste airbrushwerkje

:bye: Vincent

Laatst bewerkt:
Ik zal dus het nodige moeten afplakken. Dit doe ik zoals de eerder uitgelegde procedure met normaal papier en de 3M lijmspray.
DSCN8544Medium.jpg

Hoi Jeroen;
Ik neem aan dat je de lijm op het papier spuit, maar laat dat geen resten achter op het depron, als je je mal er weer afhaalt?
ander vraagje, kan je eens uitleggen hoe je zo'n "finish vlag" maakt?

gr, Nico

p.s; je spuitwerkjes zien er perfect uit!!

clik! met vlammetjes

Zow hier ff een postje met mijn nieuwste project een clik met vlammetjes..

Best aardig geluk moet ik zeggen.......waarschijnlijk wordt dit mijn wedstrijdclik!

Dit is de staart nog alleen geel...
P1010011.jpg

Dit is het overzicht met de staart nog alleen geel.
P1010006.jpg

P1010010.jpg

Dit is de staart met oranje erbij
P1010012.jpg

Back