Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Tjemig!! Wat een super werk laat je daar allemaal zien Nickos!

Zou je ons eens een plezier willen doen door een keer een "how to" te maken me daarin de stappen die je maakt bij het creeeren van zo'n gezicht.

Volgens mij is dat allemaal freehand gemaakt of zit ik er dan naast?

Ga zo door en vooral veel foto's posten;)

Groeten,

Jeroen

Lol Nick,

En jij durft nu nog aan Sleur te vragen hoe het moet :confused: :rolling:
Ik ben echt jaloers op je werk Nick :yes:

Tjemig!! Wat een super werk laat je daar allemaal zien Nickos!

Zou je ons eens een plezier willen doen door een keer een "how to" te maken me daarin de stappen die je maakt bij het creeeren van zo'n gezicht.

Volgens mij is dat allemaal freehand gemaakt of zit ik er dan naast?

Ga zo door en vooral veel foto's posten;)

Groeten,

Jeroen

Thanks,

Wordt er verlegen van....

Is idd freehand, zal volgende keer wat foto's maken hoe ik tewerk ga, hoewel dit voor mij ook allemaal nog nieuw is hoor :-)

@Philliams
Sleur kan me nog wel wat leren hoor....
Mischien een middagje brushen op de club??

Grtz
Nickos

We wilden een airbrush artiest op de club uitnodigen om een demo te geven en vragen te beantwoorden. Nu we dit zien kan Nick dat wel doen.
m.v.g. Erik

@burp
Je hebt er nogal vertrouwen in :-)

@Erik
Dat geld nog steeds....dat we een airbrush artiest op de club willen uitnodigen
Er zijn nog zoveel "dingen" die ik nog niet weet, en vele andere met me die het ook willen leren.

We zijn ook van plan een basis cursus te nemen met een aantal leden
Als je de basis weet kan je daarna je eigen stijl aanleren

@Sleur
Ik heb idd veel vrije tijd (door de weeks) dat is een bewuste keuze en zie dat ook aan het eind van de maand (niet) terug...:-(
Betekend wel dat ik voor dit soort dingen lekker de tijd kan nemen.
Ook voor het maken van de vliegtuigen die ik heb staan...

Zoals je op onze eigen forum, waar je ontzettend veel info deelt en de "how to's" begint kan ik nog steeds van je leren, en combineren met mijn idee hoe ik het zou willen doen.

Grtz
Nickos

@Sleur
Ik heb idd veel vrije tijd (door de weeks) dat is een bewuste keuze en zie dat ook aan het eind van de maand (niet) terug...:-(
Betekend wel dat ik voor dit soort dingen lekker de tijd kan nemen.
Ook voor het maken van de vliegtuigen die ik heb staan...

Zoals je op onze eigen forum, waar je ontzettend veel info deelt en de "how to's" begint kan ik nog steeds van je leren, en combineren met mijn idee hoe ik het zou willen doen.
Hehe, wij zien de resultaten wel elke keer aan het einde van de maand. 8) :rolling: :p

En die info... ACH, we prutsen maar wat raak en de rest van de wereld vindt het mooi. Doel bereikt! ;)

ikzelf doe niet aan airbrush, maar Jeroen van Gog verkocht(en misschien nog steeds, weet ik niet zeker) ook gespoten shockies (alleen het depron).

ikzelf doe niet aan airbrush, maar Jeroen van Gog verkocht(en misschien nog steeds, weet ik niet zeker) ook gespoten shockies (alleen het depron).

Ahaaaa....

Nou, tegen die tijd, mocht daar vraag naar zijn zien we wel verder.
Het gaat mij eerst nu om een goed resultaat.
Grtz
Nick

Ik heb inderdaad ook voor andere diverse airbrush projecten gedaan. Echt rijk wordt je er niet van hoor. De materialen die je nodig hebt zijn namelijk ook vrij prijzig. Je moet het dan toch ook wel een beetje voor de lol doen.
Helaas heb ik steeds minder vaak de tijd om te hobbyen en richt ik me alleen nog maar op de stapel werk die ik heb liggen voor mezelf;)

@Erik,
Het lijkt me ook wel intressant om eens aan te schuiven bij die info avond van jullie. Mocht het mogelijk zijn geef me maar even een belletje.

Groeten,

Jeroen

Ik heb inderdaad ook voor andere diverse airbrush projecten gedaan. Echt rijk wordt je er niet van hoor. De materialen die je nodig hebt zijn namelijk ook vrij prijzig. Je moet het dan toch ook wel een beetje voor de lol doen.
Helaas heb ik steeds minder vaak de tijd om te hobbyen en richt ik me alleen nog maar op de stapel werk die ik heb liggen voor mezelf;)

@Erik,
Het lijkt me ook wel intressant om eens aan te schuiven bij die info avond van jullie. Mocht het mogelijk zijn geef me maar even een belletje.

Groeten,

Jeroen

Dat dacht ik ook wel, rijk wordt je door anderen voor je te laten airbrushen :-)
Met wat voor project ben jij nu bezig Jeroen?

Als we een datum hebben zal Erik wel contact met je opnemen, zou het erg leuk vinden als je er bij zou zijn!

Grtz
Nick

Nick,

Complimenten inderdaad en misschien ga je over een aantal maanden ook Giraffes op vleugels spuiten ?
Hangen we een vliegtuig aan de muur ipv een schilderij :-)

Nick,

Complimenten inderdaad en misschien ga je over een aantal maanden ook Giraffes op vleugels spuiten ?
Hangen we een vliegtuig aan de muur ipv een schilderij :-)

Je bedoelt deze he frank...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back