Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Ik heb een tijdje friskfilm gebruikt voor het afplakken op depron. Dat is dat speciale airbrushfilm. En toch nog beschadigde ik het derpon bij het verwijderen. :cry:

tip tegen het doorbloeden van kleuren onder de tape:

spuit eerst na het afplakken uiteraard :D een heel dun laagje van de ondergrondkleur (in dit geval wit) en dan je kleur, dan heb je nergens geen last van.
zo creeer ik ook de haarscherpe lijnen op mijn kappen

Mijn Extra330 volledig gedaan met stiften...

Mss waren sommigen hem al tegengekomen maar hier staat hij op zijn plaats!

DSC00012.JPG

DSC00013.JPG

DSC00014.JPG

DSC00016.JPG

grtz,

sjekke

Weer een shockie af, deze is bedoeld voor de Aeromusical van Bert.

normal_kh.JPG

Dit is niet gespoten maar met penselen en sponjes aangebrachte verf.

Groeten Jeroen.

Nou zeg dat wel , ik heb me ogen uitgekeken naar die mooie shocksters hier 8O
Ik heb er ook een :D maar is gewoon van ikarus zelf :?
Geeft wel inspiratie om er nog een te gaan maken en eens lekker los te gaan met de airbrush :P

Ben ondertussen begonnen aan de Yak voor Derk die hij zal gaan gebruiken voor zijn Aeromusical.

Ra ra op welke muziek vliegt Derk :?:

normal_James%20Bond.JPG

Zo de onderkant is af, nu eens gaan verzinnen wat ik met de bovenkant ga doen. :roll:

Groeten Jeroen.

Ziet er heel mooi uit.

Maar effe duidelijk, de laatste keer dat ik een filmpje van Derk heb gezien zat er geen stukje in van een bond film, als ik mij niet vergis zit dat in de aeromusical van Bert.

@Raymon,

Dat je kleur verschil ziet komt door de flitser.

@Theo,

Er zit wel wat James Bond in de muziek van Derk z'n aeromusical alleen is dit gecombineerd met wat andere muziek stukken.

ok, dan nog eens opnieuw gaan kijken en luisteren.

Edit, stom, stom, stom, :oops: het laatste stukje (de vlakke acht en de hoover) is van you only live twice :oops:

uuuh, die van mij ga ik er maar niet op zetten! haha, heb laatst ff met een spuitbus lopen klooien. Gewoon op een groot vel papier "Extra 300" uitgesneden en dat vel los op de vleugels gelegd. Hoppa, spuitbus eroverheen, nog een keer, en idd. Als je het los erop legt loopt het natuurlijk half eronderdoor (vooral als je te dik spuit en het papier zelfs opbolt :D). Maarja, ik kan nu wel beter zien wat boven en onder is :D

Het begin is er Sietse...Met een paar jaar ervaring wordt het echt wel anders!

Back