Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
nog een clik die ik gemaakt heb

en nog eentje in de maak

deze heb ik vorige week nog voor iemand gemaakt ook een clik

17547b9996a4cc3f.jpg

vandaag wat geprobeerd.
:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Was nog niet klaar, ik zal vanavond nog een foto plaatsen.
tot nu toe vind ik hem leuk en dat voor eerste keer op depron..

Hier een fototje van mijn DagoShock
Ik kon niet zo snel een foto vinden dat ie helemaal af is.

Dagoshock.jpg

@Jeroen van Gog,

Jij schijft dat je Createx onverdunt met een 0.2 naald spuit, ik snap daar niets van.
Wij hebben de grootste moeite om Createx met een 0.4 naald te spuiten.
Laatst heeft mijn vriendin een 0.6 naald meegenomen en nu is het 'verwerkbaar' met een flinke verdunning.
Bij de airbrush club (almere) hoor je bijna iedereen erover dat Createx dikke 'bagger' is en willen ze het (liever) niet gebruiken.
Dat ze mooie kleuren hebben is zeker een feit !

De Schmincke werkt een stuk prettiger.

Gr.

René

@Jeroen van Gog,

Jij schijft dat je Createx onverdunt met een 0.2 naald spuit, ik snap daar niets van.
Wij hebben de grootste moeite om Createx met een 0.4 naald te spuiten.
Laatst heeft mijn vriendin een 0.6 naald meegenomen en nu is het 'verwerkbaar' met een flinke verdunning.
Bij de airbrush club (almere) hoor je bijna iedereen erover dat Createx dikke 'bagger' is en willen ze het (liever) niet gebruiken.
Dat ze mooie kleuren hebben is zeker een feit !

De Schmincke werkt een stuk prettiger.

Hey Rene,

Dat ziet er orgineel en goed uit!! Leuk om te zien dat er steeds vaker een mooi ontwerp op een shockflyer is te vinden.

Over het verdunnen kan ik je weinig vertellen omdat ik daar geen ervaring mee heb. Misschien is je luchtdruk niet hoog of constant genoeg? Tot op heden heb ik enkel nog de pearlized colors gebruikt van Createx. Wellicht dat daar dan het verschil in zou kunnen zitten?

Dit is de Dago van de zijkant René ;)
DagoShock.jpg

Op hoeveel bar spuiten jullie dan dat je dat er netjes doorkrijgt ? 6 ? Dan moet je wel álles afplakken, freehand en het fijne werk is daarmee toch niet te doen ? Ben echt wel nieuschierig hoor.

Laatst bewerkt:
heb me nog maar eens een clik gemaakt om wat bezig te blijven

URL=http://imageshack.us]
img1985hy5.jpg
[/URL]

Zijn er dan toch tekeningen van de clik in omloop ? heb ze nog nergens tegen gekomen .
ik zou graag de Mercury hebben , daar vind ik ook niks van . zal anders wel de originele kopen en die overtekenen . maar als iemand ze moest hebben ik ben er voor te vinden .

Back