Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok thanksVoor verf kun je eens bij de action binnen lopen....
gewoon acrylverf in een tube, er word meer mee gespoten en het werkt best aardig!
ik zou zeggen koop je een setje bij een online airbrushzaak (bij voorkeur uit almere) je doet er best lang mee en die is vaak voorgemengd en hoef je niet meer te zoeken naar de juiste melk achtige mix.
anders action verf met water erbij en spuiten maar
wat voor een airbrush heb je gekocht? (ff nieuwsgierig)
woeps en sorry voor myn typfout, ik schreef airbrushverf ipv airbrushdat zal idd wel werken, en als je wat meer ervaring hebt kun je altijd eens goed rond neuzen voor een betere!![]()
Ok thanks
Ik ben beginner, dus ben ik begonnen met de hobbyking airbrush, goedkoop en ze zeggen dat hij heel goed werkt als je hem goed onderhoud. Na een tijdje koop ik me wel een betere.
Grtzz
De twin-action.welke van de 3 heb je genomen?![]()
Zo weer wat gedaan...de schaduw in de vlaggen...nu alleen nog de onderkant van de horizontale romp...
Om even op de discussie in te haken.....al mijn werkjes die in mijn profiel staan, zijn gedeeltelijk met de hobbyking airbrush gemaakt...deze zelfs voor een groot gedeelte...
Ik gebruik zelf verf van schmincke (aerocolor..) Dit kost weliswaar een eurootje of 5 per flesje..maar geen gehannes met verdunnen......zo uit het flesje te gebruiken. Deze verf bevat zoveel pigment, dat je werkelijk verbaasd bent hoe weinig verf je nodig hebt......ik heb voor al mijn werkjes tot nu toe voor iedere kleur nog steeds het eerste flesje in gebruik......
Dus jah wat is duur......met deze kleine hoeveelheid, kun je echt veeeelllll doen...
Hier nog ff een fotootje.......
![]()