Pre-order "Tiny whoop" banggood

Een FrSky Taranis met een 4-1 module is ook een mogelijkheid. Da's in ieder geval waar ik nu aan denk.

Maar voorlopig heb ik mijn tweede E010 eindelijk ontvangen, en is het gelukt om van de mode-2 zender een mode-1 te maken.
Het blijft een klein en wat onhandig ding, maar voorlopig kan ik er mee vooruit!

Moet zeggen dat het ding erg fijn is om mee te vliegen, zeker voor een beginner de perfecte LOS trainer !

Tevens wat lipo's ontvangen en de 260mAh 30C van BG zijn voorlopig de beste keuze wat mij betreft.
Met de stock motors ongeveer een 4 minuten voor FPV, met LOS zonder camera haal je ongeveer een 8 minuten.

a9351824-175-IMG_1459.jpg

a9351825-8-IMG_1516.JPG

a9351826-41-IMG_1517.JPG

Wat lipo info:

a9351734-31-IMG_1434.JPG

De Eachine 260 / 30C passen er netjes in, alleen de achterste schotje wat open gesneden en verbogen.

Ik gebruik gewoon de stock connector, door wat materiaal weg te snijden passen beide connectors er nu in. Wel oppassen met polariteit want je kan de + en - verkeer aansluiten zo!

a9351798-150-IMG_1448.JPG

a9351799-104-IMG_1451.JPG

a9351800-123-IMG_1452.JPG

Top die info over de batterijen, zou deze ook passen?
3.7V 30C 260mAh Battery Set RC Quadcopter Spare Parts for Floureon H101 KH101 - 011
http://nl.aliexpress.com/item/Flour...et-RC-Quadcopter-Spare-Parts/32646542184.html
Is ietsje goedkoper dan de eachine.

En gisteren zijn mijn 2 E010 binnengekomen maar ik kan er amper mee vliegen,
1 wil niet binden, dus dat vliegt sowieso niet, en de andere wat waarschijnlijk aan mij ligt kan ik niet mee hoveren en ook niet op hoogte houden als ik een parcours wil vliegen.
Ding zit of tegen het plafond aan of ligt op de grond, een tussenweg is er haast niet.

Geen idee van die Flourion, misschien zijn het exact dezelfde met een andere sticker. Ze lijken wel erg veel op elkaar.
Maar geen zekerheid, als ze niet passen heb je pech.

Ik bestel zelf liever bij banggood, heb met bonus punten gisteren een nieuwe set besteld voor €11.57
http://www.banggood.com/5PCS-Eachin...60mAh-RC-Quadcopter-Spare-Parts-p-987893.html

Je kan ook deze korting code voor 8% gebruiken momenteel:
10rockback8%

Wat hoveren betreft: die van mij doen het redelijk goed, maar met zo'n kleine TX moet je toch constant "bijsturen".
Waarom de andere niet wil binden is lastig, ik heb geen idee.. het board even goed bekijken en of je iets vreemds ziet..

Ja, inderdaad dat risico neem ik maar niet.
Banggood heb ik 1x motortjes gekocht voor de Q222 en 4 van de 7 waren problemen mee, van de 18 dollar kreeg ik er maarliefst 2 terug,..

Maar zal het denk ik toch maar proberen.

Beide bordjes vergeleken maar zie er geen verschil in helaas, in afwachting van de verkoper nu.

Klopt, ik krijg een free demo zodra hij ze heeft. :banana:

Echter lijkt het sterk op een kopie van de beekman. Maw, hij is de helft van de prijs.

De e010 is compatible met Deviation TX, dus als je een gemodificeerde Devo zender hebt, kun je wel met een betere zender vliegen.

Ik hebt de devo 10 met een 3 in 1 module en software vers: 5.0.0 . Maar ik krijgt ze niet gebonden .
Hebt al verschillende modellen geïnstalleerd .
Wie weet een oplossing ?

Ik hebt nu de versie : deviation-devo 10-v5.0.0-2ce0f46.dfu er op staan .
Het model hebt ik van de onderstaande .

Eachine E010 en Devo 10 mode 2 20 september 2016 15:29# 54067
  • FrankV
  • nophoto.jpg
Hallo medegebruikers!

Bijgevoegd een model bestand van de Eachine E010.

De belangrijkste gegevens die ik kreeg van deze thread:www.deviationtx.com/forum/model-configs/...10-ini-devo-7e#53828
Thanks Alias_Hendrik voor de goede start.

Werkt voor zover ik kan zien.
als u opmerkingen, laat het me weten! Maar gelieve te lezen de bijgevoegde pdf
smile.png

Krijgt hem af en toe gebonden .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan hem af en toe gebonden krijgen , maar het gaat nog niet van het leien dakje .
De throttle min werkt niet helemaal hoe het moet zijn .

Dat klinkt niet erg positief... het werkt of niet toch ?
Je moet ook nog kunnen schakelen tussen normaal en gevordenen. En de flipfunctie natuurlijk. Ik heb die kleine rakker nu aardig door. Het moeilijkst is het om hem netjes op hoogte te houden. Het leuke is dat als je de vaart erin hebt, de stick loslaat, hij meteen stilhangt. Dat heb ik bij andere droontjes nog niet gezien.

Op hooghte houden heb ik ook het meeste moeite mee, vooral icm een voorwaartse beweging. Dan zit hij zo tegen het dak aan en omdat het een puntdak is stort hij min of meer ook neer.

Ik hebt nu de versie : deviation-devo 10-v5.0.0-2ce0f46.dfu er op staan .
Het model hebt ik van de onderstaande .

Eachine E010 en Devo 10 mode 2 20 september 2016 15:29# 54067
  • FrankV
  • nophoto.jpg
Hallo medegebruikers!

Bijgevoegd een model bestand van de Eachine E010.

De belangrijkste gegevens die ik kreeg van deze thread:www.deviationtx.com/forum/model-configs/...10-ini-devo-7e#53828
Thanks Alias_Hendrik voor de goede start.

Werkt voor zover ik kan zien.
als u opmerkingen, laat het me weten! Maar gelieve te lezen de bijgevoegde pdf
smile.png

Krijgt hem af en toe gebonden .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan hem af en toe gebonden krijgen , maar het gaat nog niet van het leien dakje .
De throttle min werkt niet helemaal hoe het moet zijn .

Inmiddels hebt ik hem aan het vliegen gekregen .
Maar allen reageer hij niet op de schakelaars .
En de software bijgewerkt naar de nieuwst software van 22-09-2016

Leuk spul allemaal.
Heb gisteren de knoop doorgehakt.
Koning winter komt er stilletjes aangekropen.
Die ouwe knar gaat ons allemaal weer takke weersomstandigheden geven de komende maanden.
Wij gaan dan ook indoorvliegen, want buiten met nat en guur weer is dat vliegen toch net effe wat minder dan in het voorjaar en zomer.
Had ik al indoortoestellen daarvoor, maar heb me gisteravond toch maar de Blade Inductrix FPV besteld.
Kan ik thuis rondvliegen en tijdens de indoorsessies FPV'een in de Gymzaal.
Alleen nog even een lading goede Lipo packjes bestellen en dan gaan met die gele micro banaan.
Vr Gr E

Sorry heren, zit beetje in verkeerde Topic te roeren, maar het heeft in elk geval wel veel overeenkomsten:
Vandaag mijn bestelde Blade Inductrix FPV binnengekregen.
Net getest en potdomme wat is dat leuk en vermakelijk zeg.
Toestel vliegt goed, mooi beeld op de bril en zelfs het hele huis door geen probleem.
Enige manko: toestel lust em behoorlijk aan stroomverbruik en vlieg maximaal 3 minuten op een packje.
Dat worden straks een stuk of 20 Lipo packjes bestellen om toch lekker door te kunnen vliegen.
Maar tot nu toe: super leuk toestel.
Vr Gr Erwin

Laatst bewerkt:
Toch nog even een vraagje aan de kenners.
Deze Blade Inductrix FPV vliegt op een 1S 200Mah 45C Lipo packje van het merk Blade.
Zoals de meesten van jullie weten, benne dat niet de goedkoopste packjes.
Nou vraag ik me af of er een alternatief is buiten die Turnigy Nano 1S 200Mah 35/70C packjes die potdomme helemaal out off stock zijn in zowel EU als Global Warehouse.
Heeft iemand een andere webshop met goeie high rates C Lipo packjes van 200Mah??
Hoor het graag.
Vr Gr Erwin

Back