Precision Aerobatics Extra 300, 320cm span.....

Er zit nog een kleine aanpassing aan te komen; JR heeft weer een nieuwe "superservo", de DS8911;

JRC8911DS.JPG

Ik heb 2 stuks besteld hiervan, als het goed is komen deze met 2 dagen binnen.

Weight, 69g
Speed, 0.19S/60degree
Size, 35x21x40.5mm
Output, 25kg@1cm
Max 29 kg @ 6 Volt

Deze koppel ik aan elkaar voor op het richtingsroer, daarmee heb ik dus bijna 60kg torque, en bespaar ik 200 gram in de kist.

Zodra ze binnen zijn en zijn ingebouwd plaats ik wat foto's:)

Grt.

Zeker je bevindingen posten, ik ben benieuwd of ook deze de bekende trillingen krijgen. Tot nu toe enkel een 8511 gezien welke zelfs na 3 seizoenen nog geen problemen heeft.

Zal ik doen Paul, zelf heb ik een aantal 8811's in gebruik gehad en nog steeds in gebruik, daar ook geen problemen mee:)

Grt.

Ik denk dat Alexzzz niet de geschikte piloot is om servo's uitvoerig te testen.
Hij vliegt elke week met een ander vliegtuig, dus dat gaat jaaaaren duren voor hij het nieuwe er af krijgt.

Ben ook wel benieuwd naar de resultaten.
Heeft er al iemand de 79xx serie van Hitec getest?

Ik denk dat Alexzzz niet de geschikte piloot is om servo's uitvoerig te testen.
Hij vliegt elke week met een ander vliegtuig, dus dat gaat jaaaaren duren voor hij het nieuwe er af krijgt.

Knap dat jij dat zo kunt beoordelen van achter je pc? Ik zou zo niet kunnen zien hoeveel vluchten ik per week met welke kist maak;)

JR komt er hier niet meer in, ze mogen nog 1000 "super" servo's maken, ze zeiden dat bij de vorige "super" servo ook! Ik bestel binnenkort enkele 7955TG's de enige echte super servo :-)

Nog een paar dingen gedaan vandaag.

"3W" op de motorkap geplakt;

HPIM5158.JPG

3W-tankdop;

HPIM5159.JPG

HPIM5160.JPG

Oude plank waar de rudderservo's in zaten eruit gebroken en nieuw plankje geplaatst;

HPIM5161.JPG

HPIM5162.JPG

Zit supersterk en stijf.

Morgen hopelijk meer als de servo's binnen zijn. Dan een dezer dagen even testvliegen en zondag naar de Big-scale meeting (Steenbergen) ermee:D:cool:

Grt.

Heb je meer info over die big-scale meeting? :-)

Eej Marcel, dat is een jaarlijks terugkerende meeting, ik ga nu voor de 3e keer.

Home

Voor de geinteresseerden: ik neem de 2.2m Yak-54 ook mee, om een snelcursus tailtouching te geven:)

Grt.

Persoonlijk vind ik mijn sticker mooier, smaken verschillen he;)

Begrijp alleen niet wat Jurrien hiermee van doen heeft
confused.gif

Grt.

Hat net met een Jurrien zitten bellen .

Daarom de verkeerde naam genomen .:oops:

Bedoelde dus Urlien , vrouwen zijn meestal veel creatiever .

Mvg Johan

Back