maak die diffusor onder de auto niet te breed , je zal op circuits met veel rubber en hoge kerbs er eerder een nadeel ( groot oppervlak dat vol met rubber gaat plakken en de auto teveel doet remmen ) dan voordeel aan hebben . in lange snelle bochten zal die zo gaan doorhangen dat de buitenste deel tegen het asfalt aanschuurt . normal rijhoogtes voor 1op 5 auto ligt tussen de 7 en 10 mm ongeveer , dan hoef je met zulke brede bodemplaat niet hard door een bocht te gaan om hem al te doen schuren . het is niet voor niets dat bijna alle fabrikanten met relatief smalle chassis rijden en er aan de onder kant voor zorgen dat zo weinig mogelijk materiaal de bodem raakt
test eens een keer op oberhausen dan zul je gelijk merken wat ik bedoel !
Bedankt voor je technische reactie doordat de rivall zo ligt is heeft hij heel weinig rol daardoor komt die in de bochten niet aan de grond met 6 mm rijhoogte , en bij de nieuwe bodemplaat worden de zijkanten ligt gebogen waardoo dit probleem helemaal uit de wereld is.

groetjes.