Prins Willem 17de eeuws VOC schip

Ik zal binnenkort ook eens kijken of ik een Modelbouwer ergens kan inzien

Ik maak er wel een pdf van. Wie die wil hebben moet even een email sturen naar ad.bakker3(at)gmail.com (PB gaat even niet want verlenging van "vriend" laat even op zich wachten).

Groet,

Ad

Laatst bewerkt:
Artikel

Gelukkig, je hebt in ieder geval nog resultaat geboekt voor wat betreft de modelbouwkunsten.
Wanneer ik weer in de bibliotheek kom zal ik je artikel over de bouw gaan lezen.
Proficiat er mee en keep the spirits man, want dat schip moet echt zijn laatste lijntjes touwwerk gemonteerd krijgen.

Het gaat inmiddels weer wat beter maar wat er met mijn oog aan de hand is is na de eerste onderzoeken in het Academisch Ziekenhuis nog niet duidelijk, zelfs de prof wist niet wat de gevonden afwijkingen betekenen. Er is eerst gedacht aan een melanoom maar dat lijkt inmiddels minder waarschijnlijk, daarnaast wordt er ook gedacht aan een infarct of een TIA van het netvlies maar het kan ook nog iets anders zijn. Binnenkort volgen nog andere onderzoeken.

Andy

Oef, dat klinkt niet best.
Hoe is het zicht? Verbeterd dit een beetje of kunnen ze dit verbeteren wanneer bekend is wat er is?
Naar verhaal hoor...:schrik:

Het gaat inmiddels weer wat beter maar wat er met mijn oog aan de hand is is na de eerste onderzoeken in het Academisch Ziekenhuis nog niet duidelijk, zelfs de prof wist niet wat de gevonden afwijkingen betekenen. Er is eerst gedacht aan een melanoom maar dat lijkt inmiddels minder waarschijnlijk, daarnaast wordt er ook gedacht aan een infarct of een TIA van het netvlies maar het kan ook nog iets anders zijn. Binnenkort volgen nog andere onderzoeken.

Andy

Nogmaals sterkte, Andy. Die onzekerheid lijkt mij heel vervelend.
Gr. PAul

Op 30 oktober volgen nog meer onderzoeken afwachten wat daar nu weer uit gaat komen :confused:
Om de bouwdip te bestrijden gaan we volgende week naar London om onder andere de Cutty Sark, de Tower en HMS Belfast te bekijken. Ik verwacht na de 30 ste of weer te gaan bouwen of voorlopig uit de running te zijn.

Andy

Supermarine Walrus

Op 30 oktober volgen nog meer onderzoeken afwachten wat daar nu weer uit gaat komen :confused:
Om de bouwdip te bestrijden gaan we volgende week naar London om onder andere de Cutty Sark, de Tower en HMS Belfast te bekijken. Ik verwacht na de 30 ste of weer te gaan bouwen of voorlopig uit de running te zijn.

Andy

Andy,
Dat is zeker een mooie afleiding!
Zeker gezien dat bezoek aan de HMS Belfast.
Die had ook de Supermarine Walrus aan boord.
Aangezien ik die Supermarine Walrus in de schaal 1:200 wil bouwen voor op de HMS Suffolk die ik nog wil bouwen, zou ik het wel zeer op prijsstellen, mocht die aan boord staan, dat jij er wat detail foto's van maakt en naar mij verstuurd.
Ik vind dat wel 2 kopjes koffie in London waard, voor jullie beiden.
In ieder geval veel plezier daar ondanks het ongemak op dit moment.
En; houd de moed er in.

Back