Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
OK, Great , gisteren waren we even gaan winkelen , modelbouwshopping , we hebben weer vanalles gekocht om deze COBRA te voorzien van de nodige materialen ..
MAAR MAAR MAAR ... de PRE SHADING werken zijn begonnen aan de romp , niets weerhield er mij van om daar al mee te starten , wat gedaan is , is gedaan , zeg ik altijd ...
We zijn nog lang niet klaar , nog een zijkant , en dan gaan we zien als alles goed bedekt is met de XF1 kleur ..
En dan gaan we zien als de uit fading genoeg is ...
Alles komt goed , gewoon rustig blijven ... en blijven ademen ... wel met een mondmasker op hé ..
Ook ik wenste dat ik al zover was....ziet er weer veelbelovend uit.
Om op het pre shading onderwerp te blijven, hier een foto van een full size kiowa, die blijkbaar ook ge pre shaded werd???
Ja ja , ik houd da nog bij ... heb je nog een nieuwe stand voor mij , ben je klaar met je revetten .. ? laat het me weten hé ..
Dan tellen we ze een vandees eens allemaal op ..
Alleen de teaser al...ziet er geweldig uit, en doet mij veel zin krijgen om verder te bouwen, maar dat gaat helaas nog niet...
We wachten in spanning op de rest van de fotokes...