Project AH-1S COBRA

Hey Ron,

wel wel wel, wat gaan we dit missen.
MAAAAAAAAAR we kijken alvast heel hard uit naar de volgende posting in november.
Dus hierbij ......

Heeel veel geluk en........

GO GO GO GO GO GO GO GO GO

Grts danny

Hey...

Nu maakt ge ons natuurlijk weer heel nieuwsgierig :-)

Succes ermee, en we zien het wel weer!

greets,

Didier

Je meent het... een heuse informatiestop... je gaat verder bouwen achter gesloten deuren... je laat al je fans hier in de kou achter...
No way buddy... no way... ik piep mee via Skype...

Maar er is nog die andere Cobra die bij Blue Bird die wordt gebouwd... en er wordt dees dagen gebouwd. De Cobrafans blijven hier dus niet in kou zitten tijdens jou 'press-stop'.
Natuurlijk bouw ik niet aan light speed zoals jij... Ma spoedig komen er prentjes van de vooruitgang van 'The Snake of Saale Valley'.

Heligroeten,

Nick

Hei Nick ...

Tja wat moet ik doen ... ;-)
Ik wil mijn ( fans ) zeker niet in de kou zetten ... maar maar maar ...
Ik zit met een dilemma ...

Als ik ga airbrushen en ik maak een foto van de heli , dan hebben jullie de heli al gezien hoe hij gaat worden ... dan is de pret eraf ... toch ?

Of ik moet gewoon doorposten met detail foto's ... geen totaal beelden ... TEASERS ;-) :snipersmile:

HELP HELP ... wat moet ik doen ...

Wat vinden jullie ... ?

En het gaat zeker weer genieten worden van U foto's die binnenkort op U draadje gaan verschijnen .. ;-)
Ik ben zeer zeer zeer benieuwd ...

Dus laat me eens iets weten allemaal hier ...
Wat moet ik doen ... doorposten met detail fotos of een totale post in november ergens ... ;-)

MODS ... start eens een POLL ... ;-)

DOORPOSTEN MET DETAIL FOTO'S ..
POSTING ALS HIJ HELEMAAL AF IS ..

Grtz
Ron

Doorgaan met detail foto's, vertel er ook bij HOE je het doet. Dit draadje is al een grote leerschool voor vele en wat maakt het uit als we zie hoe hij gaat worden!! we willen smullen, en weer van mij stoel afvallen van verbazing :banana:.

OK , Super john heeft de aftrap gegeven ... Thx men .. :snipersmile:

We zijn vertrokken ...

DETAIL FOTO'S met uitleg : 1

EINDPOSTING : 0

Grtz
Ron

Heey Ron,,,ik stem ook,,,DETAILFOTO's MET UITLEG !

Tot morgen trouwens bij de Heliparstmeeting,,,neem je de Cobra mee?
Ik denk dat ik de mijne thuislaat,,,te weinig plaats in de auto....effin ik kijk wel, misschien prop ik m erbij in de auto.

Roger

Helaas Ron, ik stem ook op: DETAILFOTO's MET UITLEG !

Je draaitje volg ik met veel bewondering en zou het echt jammer vinden als ik tot november moet wachten voor het eindresultaat.
Ik denk ook dat je met doorposten meer informatie kan geven over technieken die je toepast.

Groetjes,

Rob.

Work in progress ..... !!!!!

Snap_20120924185816_001_zpscdf69dde.png

Snap_20120924185848_002_zps02308fc5.png

Snap_20120924185909_003_zpsb6ba881a.png

Snap_20120924190002_004_zps9541be2e.png

Grtz
Ron

Hey de Ron;

mooi mooi en blij dat we zijn met het doorzetten van je draadje zonder radiostilte.

En ja, die heckrotor dat komt wel goed.

Grts SAR Scott

Hei de mannen ,

Merci , Merci voor de positieve comments .
En uiteraard gaan we gewoon lekker door met bouwen .
Er komen nog een paar leuke episodes aan .... ;-)

Grtz
Ron

Back