Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je meent het... een heuse informatiestop... je gaat verder bouwen achter gesloten deuren... je laat al je fans hier in de kou achter...
No way buddy... no way... ik piep mee via Skype...
Maar er is nog die andere Cobra die bij Blue Bird die wordt gebouwd... en er wordt dees dagen gebouwd. De Cobrafans blijven hier dus niet in kou zitten tijdens jou 'press-stop'.
Natuurlijk bouw ik niet aan light speed zoals jij... Ma spoedig komen er prentjes van de vooruitgang van 'The Snake of Saale Valley'.
Doorgaan met detail foto's, vertel er ook bij HOE je het doet. Dit draadje is al een grote leerschool voor vele en wat maakt het uit als we zie hoe hij gaat worden!! we willen smullen, en weer van mij stoel afvallen van verbazing .
Heey Ron,,,ik stem ook,,,DETAILFOTO's MET UITLEG !
Tot morgen trouwens bij de Heliparstmeeting,,,neem je de Cobra mee?
Ik denk dat ik de mijne thuislaat,,,te weinig plaats in de auto....effin ik kijk wel, misschien prop ik m erbij in de auto.
Helaas Ron, ik stem ook op: DETAILFOTO's MET UITLEG !
Je draaitje volg ik met veel bewondering en zou het echt jammer vinden als ik tot november moet wachten voor het eindresultaat.
Ik denk ook dat je met doorposten meer informatie kan geven over technieken die je toepast.