Hei Nick ,
Merci , het is plezant werken , ook aan de iets ruwere delen , zoals het bewerken van aluminium voor de afneembare wielen en de opstapjes .... ik heb ook nog verdere tests gedaan met de verven en de verdunning , en daar heb ik zeer goede resultaten mee geboekt , de GUNZE matte vernis verdun ik nu met de GUNZE verdunner , en dit is dag en nacht verschil met de eerste tests , alle verven laten zich nu prima verwerken ...

ik ben een tevreden man op dat gebied ... het is tijdrovend geweest maar ik ben eruit nu ...

dus hier kunnen we nu met een gerust hart aan beginnen , ik zal er nog eens op terug komen in dit draadje en de verven en verdunners eens mooi op een rijtje zetten zodat dit ook een info kan zijn voor de andere schaalbouwende forum vrienden ..
Dit weekend nog het landingsgestel afwerken en het DOGHOUSE , en dan kunnen we deze al " luchtverven " ..
Ik heb ook even stilgestaan bij U spijtig incident met de Alouette , het heeft me enkele dagen in het hoofd gezeten , en het heeft me tot nadenken gezet over iets , maar ik hoop dat je de oorzaak alsnog op je draadje zal posten ... dan zal ik definitief mijn beslissing nemen ...
Maar alles zonder " RUSH " .... het bouwen en het airbrushen is een plezier op zich ...
En afgelopen donderdag heb ik de eerste vlucht gemaakt na lange tijd op ons vliegveldje met de COMPAS , oleee .. da was ook nog eens plezant ...
Mijn neef heeft het gefilmd met zijn GSM ,

, wel geluid stiller zetten want het is van slechte kwaliteit ..
zie de link .. let op , je moet aangemeld zijn bij Facebook om te kunnen kijken . ;-)
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1753257684325&comments
Eigenlijk is dit helemaal geen schaalvliegen ( het is dan ook geen schaalheli he ) , maar vergeef het mij , ik ben nog jong he
Met mijn COBRA zal deze iets luchtigere vliegstijl niet van toepassing zijn ....
Grtz
Ronny