Hei de mannen ,
Vandaag de laatste laagjes gespoten op de drie stukken , alles is in orde voor mij persoonlijk nu , dus zover zijn we al ;-)
Er liggen nu al 7 laagjes verf op de stukken , de laagjestechiek komt prima tot zijn recht nu , de Pre Shading is nog prima maar vele minder als ervoor te zien ....
Maar er staat nog wat te gebeuren , we zijn er nog lang niet :
- Het wordt een gevlekte Snake , maar ik ben er nog over aan het denken hoe we dit gaan spuiten ... en als we het gaan spuiten .. het is volgens mij te druk dan , maar ik ben nog aan het overleggen met Nick als we de cockpit al dan niet gaan voorzien van de nodige vlekken ;-)
- Er moet een klein beetje uitgebleekt worden , we zijn op zoek naar de juiste verfjes hiervoor ..
- Paneellijnen worden ook nog voorzien van een laagje verf , dat deze paneellijnen beter zichtbaar worden .
- Revetjes moeten duidelijker zichtbaar worden .
- en als laatste de vervuilingsverfjes zoals roest en aardekleuren zullen op bepaalde plekjes aangebracht worden ..
- Een matte vernis zal als afsluiter het geheel gaan bedekken ..
- En dan uiteraard de MOTIP 1K vernis ...
Ik heb mijn leraar al een mailtje gedaan en we zullen er wel geraken ;-)
Dus de werken liggen even stil , we gaan op zoek naar de juiste verfjes en MIG washes en dan wordt er verder gehobbyt ..
Uiteraard zal ik van elke stap de nodige fotos posten ... ;-)
nog enkele sfeerbeelden van vandaag :
De bobbels zijn ook prima uitgekomen op het landingsgestel
Ik ben op sommige plaatsen al te ver gegaan en daar is de Pre Shading nog maar heel dunnekes te zien , dus ik denk dat dit het einde is van de laagjes verf ;-) ik ga er zeker geen meer spuiten ...
Grtz
Ronny