Projekt CNC Frees

Ziet er erg goed uit Johan, ik voorzie veel shockies en polarissen van die tafel komen.

Maar een mooie balsa kist is ook erg mooi natuurlijk.

:thumbsup:

Kijk nou eens naar deze gespierde benen
736176785_5_0eLr.jpeg

Dat zijn de benen van Johan JAJA eg waar, nou die kunne toch wel 150 kg tillen he!!!!!!!!

Gr Japioooooo

Dus als Johan 70kg weegt, heb je nog 80 kilo over. Conclusie: je hebt 2 Johans nodig voor 1 frees..

Goed nieuws is er ook, dan heb je nog wel 10kg laadvermogen over.. dus je kunt gelijk ook die andere dingen eindelijk naar boven brengen!

Hee Johan,

errruuggg mooi :)

Sinterklaas heeft goed werk geleverd bij jou zie ik, jij bent zeker heel braaf geweest ? :mrgreen:

Nieuwe onderneming ? PME = Plotterwelt Models Europe :thumbsup:

Grtz,
Menno

Yep.. je hebt het nu officieel voor elkaar mij jaloers te krijgen :)

En al die gaatjes zijn ook al gefreesd zie ik. Goed bezig! Ook al een pomp gevonden of toch maar met de stofzuiger aan de slag?

@Hezik: ik vrees dat je niet de enige bent ;-)

Nee , dat is een 3,2 mm gaatjes plaat van de Formido .

Heb vandaag een onderplaat gehaalt en de zaag spezialist van de Formido was begeistert wat ik aan het maken was en ik kreeg dat stuk mee om te testen voor de vakuum tafel .

Moest wel even een visitenkaartje achterlaten. :mrgreen:

Een zijkanaalblower heb ik nog niet , ga eerst met de stofzuiger aan de gang .

Morgen eerst maar eens een onderdruk ventiel maken die open moet gaan als de stofzuiger nog geen lucht krijgt van de gefreesde banen .
Hij moet dan ook weer dicht gaan als er genoeg lucht via de banen komt. ;)

Mvg Johan

Ps : vannavond ook nog even het 84 zijden dikke PCNC boek door lesen.
Moet de software nog aanpassen en alle parameters ingeven .

Tov de zelfbouw machines is het wel een heel mooi clean en afgewerkt apparaat.. maar die prijs.. oef. Dan toch maar zelf bouwen :)

Ik heb er de Kress 1050 bij gekregen waar 10 jaar garantie op zit en elk jaar een kostenlose inspektie met ophaaldienst van DHL .

En kwa lawaai wachten we af .
Is het teveel gaat de maschine na de winter op de zolder en word die nog geisoleerd tegen kou/warmte en geluid .

Mvg Johan

Doe hem dan maar gelijk verhuizen naar de zolder, wandt die Kres maakt een tering herrie en dan ook nog je vacuumpompie en dan nog je stof/spanen afzuigen, of jij gaat verhuizen of de buren, ik denk persoonlijk jij hihi.

Gr Japiooooooooooo

Back