prop advies Multiplex Microjet

Er is in Duitsland ook erg veel prijsverschil onderling zeg!
Ben het zat met W en W, mail ze dat wanneer ze komende week niet alles geleverd hebben dat ik dan annuleer.......
En ik denk dat er dan ook meteen een microjet deze kant opkomt 8)

13.00 uur ga ik niet halen denk ik Noah........ben er eerder en hoop dat jij of Sanka er is.......succes iig!

Wellicht dat ik ook wat eerder ga en dan weer eerder naar huis ga dan draai ik het om, aangezien het nu mooi weer is.

het is inderdaad lekker nu ja!
Enig idee wanneer je gaat? Ga jij ook canards op je microjet zetten zoals in het andere micojet draadje?

Weet nog niet wanneer, moet ik hier thuis afstemmen. Geen canards voor mij.. mooi mod.. maar denk dat ik met deze besturing al moeite genoeg heb onder die snelheid.

Tip voor awol, tip voor awol... Zet voortaan even de naam erbij ofzo. ;)

Ik ben iig benieuwd hoe et gaat met je microjetje. Kun je et laten filmen?

Freakazoid zei:
Tip voor awol, tip voor awol... Zet voortaan even de naam erbij ofzo. ;)

Ik ben iig benieuwd hoe et gaat met je microjetje. Kun je et laten filmen?

Welke naam Freak? Die zaak waar ze die micojets hadden? Zie de link van Noah..

Nee, ik reageer steeds op Noahs berichten omdat ik denk dattie et tegen mij heeft. :P
Maar das steeds voor jou bedoeld, dus hij kan beter even "@Awol:" ofzo dr bij zetten. ;)

Mooi niet dus...

Onder et eerste berichtje staat nu "Laatst aangepast door Noah op Zo April 09, 2006 12:47 am, in totaal 1 keer bewerkt" en mijn berichtje daaronder "Geplaatst: Zo April 09, 2006 12:44 am". En bij et 2e berichtje dat eigenlijk voor awol was, staat al helemaal geen naam bij. ;)

Maar geeft niks, we komen dr wel uit.

Gewoon een typhoon motorspant (zo'n rondje) inlijmen met epoxy tegen een (of 2) driehoekig(e) triplex plaatje(s). vet veel epoxy en muurvast.
Heb geen foto want heb gisteren het motorkapje vastgelijmd.

ik ga vanmiddag mijn microjet met een astro 010 2300rpm/v vliegen :D

dit is maar een motortje van 34 gram ofzo, en ik ga dus voorlopig ook maar tot de 9,6A volgas. vrij weinig vermogen denk ik, maar dan stop ik er wel een HET-RC edf 3W in ofzo. Dat gaat wat rapper, alleen is dat ook wat zwaarder.
De combinatie die ik nu heb:
Astro 010 2300rpm/V
chinees 10A ESC ;)
ELE 11,1V 1100mAh 10C

weegt nog geen 340gram. :D

Ik heb even zitten fotosoepen, en dit wordt em denk ik:
Microjet.jpg

Gewoon simpel 2 rood gespoten vinnetjes en motorcover, en verder alleen nog et embleempje van multiplex erop en verder geen stickerbende. Dat valt wel goed genoeg op in de lucht denk ik. Dame helaas niet inbegrepen.

En ik heb iets gevonden van een motormount op de microjet van Erik:
Mount.jpg

Ziet er vrij simpel uit.

Heb zojuist met de 6/15 gevlogen.. dat gaat aardig hard ja :) Stond jammer genoeg veel wind dus heb maar 2 vluchten gemaakt.. Die stomme Kokam's gaan zo snel pulseren dus de ele erin en gaan met die banaan. :) dat blaast wel! ga nog wel de 5.5x5.5 speed prop proberen maar die moet ik eerst bestellen.

ERG LEUK KISTJE!!!!

Back