Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jawel.ornithos zei:FF een vraagje oven die regelaars van uh. hebben die een 3volt (per cel) lipo afslag?
Da zou ik niet kunnen zeggen,maar ik denk dat de meeste regelaars van tegenwoordig een lipoafslag hebben.ornithos zei:allemaal of staat het er bij? want ik zie het niet (vaak ) er bij staan
Jawel he tsoepi,en in mijnen arm ook.tsoepie zei:he den filip
gaat wel goed vooruit dat dingetje
groeten uit zomergem tsoepie
Omdat in de filmpjes die ik tot nu gezien heb de Twinstar een parkflyertje lijkt en de Voyager een "gewoon" vliegtuig. :wink:DUFOUR zei:Ik zou niet weten waarom een Voyager sneller zou vliegen dan een Twinstar? Dat hangt er vanaf welke motoren je erin propt.
De Voyager van "Star Trek" is natuurlijk de snelste.
Commander Clumsy zei:Omdat in de filmpjes die ik tot nu gezien heb de Twinstar een parkflyertje lijkt en de Voyager een "gewoon" vliegtuig. :wink:DUFOUR zei:Ik zou niet weten waarom een Voyager sneller zou vliegen dan een Twinstar? Dat hangt er vanaf welke motoren je erin propt.
De Voyager van "Star Trek" is natuurlijk de snelste.
Misschien verschillende vleugelprofielen?
Ik heb een jeti 020 regelaar. Deze is 12 tot 15 A. Is dit voldoende en kan hij op 2 electromotoren tegelijk?