Protech Voyager

De kranten van dit week-end geven allemaal positieve berichten over onze club,dus........we zien wel he.
En we vliegen nog,met een andere vergunning.

Ik zou niet weten waarom een Voyager sneller zou vliegen dan een Twinstar? Dat hangt er vanaf welke motoren je erin propt.
De Voyager van "Star Trek" is natuurlijk de snelste.

DUFOUR zei:
Ik zou niet weten waarom een Voyager sneller zou vliegen dan een Twinstar? Dat hangt er vanaf welke motoren je erin propt.
Omdat in de filmpjes die ik tot nu gezien heb de Twinstar een parkflyertje lijkt en de Voyager een "gewoon" vliegtuig. :wink:
Misschien verschillende vleugelprofielen?

Commander Clumsy zei:
DUFOUR zei:
Omdat in de filmpjes die ik tot nu gezien heb de Twinstar een parkflyertje lijkt en de Voyager een "gewoon" vliegtuig. :wink:
Misschien verschillende vleugelprofielen?

Ze zijn bijna even groot,met het voordeel dat je in de Voyager meer ruimte hebt onder de canopy om al je rc spullen in kwijt te raken.
De vleugels zijn een ietsje verschillend van elkaar.
Ik persoonlijk kies toch voor de voyager.

Ik heb een jeti 020 regelaar. Deze is 12 tot 15 A. Is dit voldoende en kan hij op 2 electromotoren tegelijk?

Ikzelf gebruik een shulze 54 ampere regelaar in mijn Voyager.
Gebruikte hiervoor een 25 ampere regelaar maar deze sloeg in de termische beveiliging na 15 seconden volgas en werd loeiheet ;)

Dus minimaal een 40 ampere regelaar is wel aan te bevelen.

Succes met bouwen en veel plezier met de Protech Voyager :-D

Afgelopen week de maiden van mijn Voyager gehad. Erg gaaf model, jammer dat het niet meer gemaakt wordt.

full

OCMLLMT-iTQ[/media] Voyager -Maiden - YouTube

eSdvXEZbUsc[/media] - After Maiden - YouTube

Check de video's :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back