Hier de eerste indrukken van vrijdag:
https://picasaweb.google.com/111795925257425500214/Richard
De beurs organisatoren hebben een keus gemaakt uit het aanbod, uiteraard om een bepaalde doelgroep te bereiken.
Met die keuze kun je het eens zijn of niet, dan kun je gaan of niet, niemand dwingt je. Daarbij wordt ook niemand beledigd die "maar" met schuimpjes vliegt, zelf heb ik er ook een aantal. Maar ik vind kijken naar mooi gebouwde modellen nou eenmaal veel leuker.
Wat mij betreft vind ik de formule geslaagd, al lijkt hij sterk op die van de JetPower. En die vind ik dus ook prima.
Wat vond ik er fijn aan:
Je komt "half Nederland en België" tegen, een gezellige meeting place. Misschien wel meer het type modelbouwer wat verder kijkt als het eigen clubterrein.
Er waren juweeltjes te zien van modelBOUW. Ook al ambieer ik zelf niet het soms zeer hoge niveau van bouwen (zie bvb de geheel metalen Beaver of de Mitchell, werkelijk een lust om naar te kijken), dan nog doe je er ideeën op.
Ik hou van de ruimte die een 1/1 vliegveld biedt voor een modelbouw demo.
Idd, de toegangs en parkeer tarieven waren alleszins redelijk.
Het was mooi weer, af en toe een kort buitje, maar er is volop gevlogen, je kon dus mooi afwisselend naar binnen hoppen en weer naar buiten als je een "leuk" geluidje hoorde