Psygho (Emil)
Forum veteraan
Ik zal toch eerst de accu pakken, en daarna je esc. (electronic speed control)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus als ik het goed begrijp moet het er zo ongeveer uitkomen te zien (correct me if i'm wrong):![]()
Een ubec is geen usc.In blok schema zie ik ubec/esc ?, maar goed, der was al iets aangegeven over het laden van de accus, wat mij ook beter leek.
Ik dacht dat die cellen afkomstig waren van de Nuna? Als dat zo is kunnen ze je op de TU Delft vast wel vertellen wat de specificaties ervan zijn.Weet ik niet, Ik heb ze alleen allemaal in serie getest met een multimeter bij volle zon. En ze komen niet uit de winkel dus heb er ook geen specificaties bij. En daaruit bleek maximaal 5.8V en 0.8A in totaal
Bert, als je goed leest, ben ik dat met je eens; wel nuttig, niet zinvol!(...) Neu, ik denk dat dit soort opdrachten, hoe ogenschijnlijk nutteloos ook, juist héél nuttig zijn. Sterker nog, hoe "nuttelozer", hoe beter....
Weet ik niet, Ik heb ze alleen allemaal in serie getest met een multimeter bij volle zon. En ze komen niet uit de winkel dus heb er ook geen specificaties bij. En daaruit bleek maximaal 5.8V en 0.8A in totaal