Q-500 Pylon Wedstrijd Cumulus Winssen

Na een goede start met veel gemotiveerde deelnemers kan er weer ingschreven worden voor het volgende treffen op 25 April.

Nu bij de Radio Model Vlieg Club Cumulus te Winssen

Radio Model Vlieg Club Cumulus uit Winssen (Gld)

het inschrijven kan weer op www.f3d,nl

Er wordt gestreden met Electro Quickies en brandstof Quickie,
er wordt gestart met drie modellen tegelijk, wat garant staat voor veel spectakel.

Vlieg je niet mee (wat ik me niet voor kan stellen), kom dan in ieder geval 'ns kijken naar deze spannende tak van het modelvliegen.

tot Winssen

Laatst bewerkt:
Zo, ik ben er weer klaar voor.
Nieuwe Quickie ingevlogen op Almere afgelopen zondag.
Na wat trimmen gaat hij als de brandweer.

Kom maar op als je durft :murder: .

Met jouw tempo mis je dan volgend jaar ook. Of je kan er nog een weekeinde aan spenderen en sta je toch aan de start.

Jammer dat je er niet bij bent Ron

Zo, de op "de peel" door midden gevlogen quickie, heeft gisteren ook weer gevlogen, heb dus ook een goede reserve kist.
Nu nog de Raptor (met problemen) goed vliegend krijgen, die ging wel hard was alleen niet te trimmen en was erg onrustig.
Turbulators op de vleugel zetten, de speling uit de ailerons halen en de sullivan kabels (op hoogte) vervangen door stootstangen.

Wie nog niet heeft ingeschreven wil die dan dat z.s.m. doen op Dutch F3D site

Ehh, ik zie nog maar 13 deelnemers staan voor de komende Q500. Waar is iedereen? :confused: Er missen ook nogal wat E-Quickie mensen.
Kom op lui vliegen. Met meer mensen een betere competitie en is het ook leuker!

Greetz,
Peet

Ik zou graag willen, maar op die datum is een F3A wedstrijd, en daar wil ik aan mee doen. (ook minder wedstrijden per jaar)
Mocht het slecht weer worden dan zijn zij veel eerder geneigd het af te blazen, en kom ik pylonracen.

Ben nu bezig een nieuw vleugeltje te maken voor mijn quicky. Ik hoop hem zaterdag in te kunnen vliegen. Ik had me een tijdje geleden al opgegeven.

Back