Nou, afgelopen dagen enorm zitten klooien met de glasvezels in het dashbord, en dat is uitgelopen tot een groot drama. De verlichting in voor het dashbord heb ik daarom maar verlopig gecanceld.
Gaatjes boren voor de glasvezels ging goed, evenals het bevestigen/verankeren van de glasvezels in het dashbord. Het ging fout toen ik de vezels in bochten ging leggen richting de LEDs, de vezels die ik heb hebben maar een beperkte flexibiliteit, als de bocht te krap word dan breken ze.
Nadat er 10 van de 30 vezels gebroken waren ben ik ermee gestopt want mijn frustratie werd alleen maar groter :bad-words:
Dus, verlopig krijgt het dashbord geen glasvezel verlichting, hij krijgt nog wel een stuur.
De sleutelhanger heb ik vastgebonden met een elastiekje en het schermpje vastgeplakt met tape, het printplaatje heb ik ook afgeplakt met tape.
Het goede nieuws is wel dat ik een motor en regelaar in huis heb, daar ben ik echt enorm blij mee

De motor is een outrunner die ik heb overgenomen van Aldert aka Aaalie
Aangezien de verlichting in het dashbord verlopig niet door gaat heb ik het motorcompartiment voorzien van LED verlichting, daarvoor heb ik LEDs van een strip gebruikt die ik nog over had van mijn DeLorean project.
De verlichting is geen overbodige luxe want het compartiment is best een donkere ruimte ondanks de licht groene kleur, en zo'n mooie motor mag best gezien worden.
Eerdaags beginnen aan de waterkoeling voor de motor en regelaar, voor de koeling van de motor moet ik even een PBtje afwachten, volgens mij is de persoon in kwestie op vakantie.