Q indoor Delft

Wat de koffie betreft heb ik alle ingredienten behalve de plastic bekertjes of koffiemokken.Er is dus koffie en het lijkt me toch geen bezwaar om je eigen mokje mee te nemen? Zal toch proberen om nog van die wegwerpbekertjes te pakken te krijgen.

hannesie zei:
Zal toch proberen om nog van die wegwerpbekertjes te pakken te krijgen.

Deze heb ik bij de benzinepopmp al geregeld, dus die zijn er ook (incl. suiker, melk en roerstaafjes :wink: )

voor alle die het weten willen
de verlichting in de hal wordt verbeterd heb ik van betrouwbare bron vernomen
Er komen meer verlichtings punten waardoor het vliegen niet meer op een stek geconcenteerd wordt
deze eerst komende keer nog niet maar het licht in de line der verwachting dat het de keer daarna in orde is .
tot een woensdag jan

Mocht er hulp nodig zijn bij het aansluiten van de tl verlichting dan verneem ik dit graag, ik zal indien het mij uitkomt mij beschikbaar stellen (het is helaas mijn dagelijks beroep :lol: dus kan denk ik wel wat betekenen).
Ik zal het hier woendag avond tijdens de koffie (is er al iemand die voor de koeken zorgt :oops: ) wel even met Hans over hebben.

Groeten Dennis

Hoi Medehobbyisten.Ik heb vandaag alle tl-bakken aangesloten en ze doen het allemaal.Ik heb nog alleen een aantal mensen nodig zoals boven al aangekondigt om ze even op te hangen aan de spanten.We praten daar a.s woensdag wel even over. Wat betreft de koffie is nu ook alles aanwezig.Ik zou wat betreft het ophangen dat ook morgen kunnen doen alleen moet er wel een ladder van zo'n 8mtr lang meegenomen worden daar ik deze niet heb.Ik lees het hier wel als er mensen morgen willen helpen ophangen.Wel voor 22.00 uur reageren daar het dan nog te organiseren is .Ik lees het vanavond wel.Heb jij zo'n lange ladder Deenja?

Helaas ben ik niet in het bezit van zo'n lange ladder, ik zou evt. morgen aan het begin van de avond pas tijd hebben maar aangezien er iets van licht aanwezig is moet dit denk ik niet zo'n probleem zijn.
Is de ladder waar nu de halogeenstralers in hangen niet lang genoeg.

De ladder die jij bedoelt zit bovenaan met een beugel vast en deze is net niet lang genoeg om hem tegen de spanten aan te zetten.Wat betreft het tijdstip kan ik morgenavond niet en het bevestigen van de lichtbakken is niet in een paar uurtjes gebeurt.We maken a.s woensdag wel een plan de campagne wat betreft de bevestiging van de lichtbakken.

hannesie zei:
We maken a.s woensdag wel een plan de campagne wat betreft de bevestiging van de lichtbakken.

Lijkt mij een goed plan, ze hoeven natuurlijk niet allemaal op 1 dag opgehangen te worden en aangezien het een tijdelijke oplossing is hoeft het natuurlijk niet op een professionele manier te gebeuren als je met 2 stukken staal/koper draad de bakken aan de spanten vast bind en dit met de kabel ook doet is dat goed genoeg, maargoed we hebben het er woensdag wel over, ik zal aan Aad vragen of hij ook nog komt (die is ook altijd elektricien geweest) die is misschien ook wel bereid een handje te helpen als hij tijd heeft.

Nog even wat anders gooi jij (Hannesie) de tent woensdag weer open ???????

Heb bindbandjes gekocht dus het bevestigingsmateriaal is aanwezig.Aan een ladder kan ik ook komen maar dan is dat a.s weekend.De bakken wil ik in 1 keer allemaal ophangen maar dan zijn we wel een aantal uurtjes effe bezig.we hebben het er a.s woensdag verder over en spreken dan wat definitiefs af om het te monteren.Mischien zijn er dan nog wat meer mensen bereid om effe me te helpen en kan iemand nog een tweede ladder verzorgen.Dan gaat het wat sneller kwa bevestigen.

Goedemorgen Niek.Nee, aan de kachel heb ik niet gedacht daar ik me gewoon wat warmer aankleed.Vlieg ook buiten met dit weer dus ben wel wat gewent.Misschien een optie voor jou om ook een steentje bij te dragen om het zo leuk mogenlijk te maken?Als iedereen die komt vliegen eens wat bijdraagt wat dit soort dingen(koffie, koeken, misschien nog wat lampen erbij(tl-bakken of iets dergelijks)omdat het toch nog opgehangen moet worden dan wordt het denk ik toch nog wat geriefelijker.

We gaan as. zaterdag beginnen met het ophangen van de verlichting (welke geheel belangenloos door hannesie is aangeschaft), ik denk dat we nog wel wat hulp kunnen gebruiken of Hans moet ondertussen nog wat vrijwilligers hebben gevonden, denk dat aanmelding hier het beste is zo kunnen we zien wie er wil en kan helpen en hebben we daar een goed overzicht van, de exacte tijd dat we willen beginnen zal een deze dagen ook hier vermeld worden.

Hee Deenja geen botten gebroken?Als er mensen zij die a.s zaterdag ook willen helpen zijn ze van harte welkom. En ehhhhhhh Niek ik dacht dat jij uitschuifbare armen had?

Niek zei:
Als we er een paar stevige brandstof helies bij halen hangt t zo..

Toch? ;)

Als jij die kan regelen dan zorg ik wel dat ze vast komen te hangen, maar het kan wel koud worden binnen dan want de deuren blijven dan open staan, ik hoop niet dat ze dan te veel last hebben van de wind :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

AAaaaaaaaaaj daar had ik even niet aan gedacht.Maar we gaan de cv ook proberen op te starten.Kunnen we radiatorzitten.

Als daar idd toestemming voor is wil ik wel kijken of ik zaterdag een vulslang kan regelen zodat we hem op druk kunnen brengen dan slaat ie iniedergeval aan :wink:

Nu nog 2 of 3 mensen :help: extra die willen helpen met het ophangen van de verlichting :help:

steiger is ondertussen geregeld, en er is "toestemming" om te kijken of de cv het nog doet cq aan de praat te krijgen is, nu nog een paar extra handjes :thumbsup:

kijk nu gaat het toch nog goed komen.Zij er nog mensen die ook nog willen komen helpen?Hoe meer zielen hoe meer vreugde en is de klus sneller geklaard! Lang leve het indoorvliegen.

zaterdag om 10.00 uur gaan we beginen met het ophangen van de bakken alvorens eerst een lekkere bak koffie genuttigt te hebben.

Back