Nu nog een BAR en een paar chroomkleurige palen met wat paaldanseressen en een ik weet zeker dat we 7
avonden in de week open kunnen voor die 5.-, en dan hebben we gelijk wat te doen als we onze accu aan het
opladen zijn.
Ik geloof dat ik nu een beetje

Bezig ben :lol:
Perfect Hans,
Als het zo doorgaat en het is en blijft even druk als afgelopen woensdag, kunnen we het misschien voor elkaar
krijgen om de ene week op zondag en de andere week op woensdag te gaan vliegen, het is jammer dat ik
vandaag moet werken anders had ik je zeker komen helpen.
Ik geloof dat het er steeds meer op gaat lijken, afgelopen woensdag ook niets anders dan goede berichten
gehoord over de zaal de warmte en de verlichting, idd alleen jammer dat er zoveel micro's waren met storing
toch maar eens kijken of dat de 26ste ook nog zo is want het lijkt mij sterk dat het door de tl-verlichting komt
deze hangt per slot van rekening ook in sportzalen waar ook gevlogen word.
Misschien dat er iemand is die een frequentiescanner heeft en deze mee wil nemen want als het zo druk is is het
knijperboord vrij lastig om de controle er goed in te houden, maargoed goede afspraken maken en zelf alles
een beetje in de gaten houden helpt ook, tenzij iemand op hetzelfde kanaal als jou even kijkt of de accu's in zijn
zender nog werken en zijn zender maar even aangooit omdat zijn heli toch aan de grond staat zonder accu erin
(wat maakt het nou uit dat iemand anders op hetzelfde kanaal wel aan het vliegen is "Ik heb mijn antenne toch
ingeschoven")
Ik zal ook eens kijken of er animo is om evt. wat blikjes ed. (uiteraard voor inkoopprijs) te verkopen, en als af
en toe eens iemand een pak koffie/suiker en/of melk meeneemt kan deze uiteraard gratis blijven.
Verder kijk ikzelf terug op een leuke en geslaagde avond met de andere verlichting het is iig een heel stuk
beter dan die bouwlampen.
Ik zal de 26e ook wat foto's maken en deze hier op het forum neerzetten zodat een ieder die geen idee heeft
hoe de hal eruit ziet een klein beetje een indruk kan krijgen van het hoe wat en waar.