Q indoor Delft

Zo,het was me een zaterdag wel zeg.We hebben 26 lichtbakken opgehangen .Lekker hoog op de steiger staan is best wel spannend maar je raakt er snel aan gewent(heb geen hoogtevrees).Alle hoeken en gaten zijn nu goed verlicht.De cv hebben we ook opgestart en werkt uitstekend.Met z'n drieen hebben we de klus in zo'n 6,5 uur geklaard. Alle lof gaat naar Aad en Dennis die behulpzaam waren om deze klus te klaren.Ook Aad z'n zoon ben ik dankbaar omdat deze een steiger ter beschikking heeft gesteld om de lichtbakken op te kunnen hangen. Al met al een geslaagde hobbydag ter bevoordering voor het indoorvliegen. Zo zie je maar dat er mensen bestaan de fanatiek genoeg zijn om het indoorvliegen wat prettiger te maken dus OOK VOOR ANDEREN. Ook heb ik overlegt om een paar keer op een zondag de hal open te gooien.De data worden nog bekent gemaakt.De eerst volgende indooravond is a.s woensdag.

Zo ik ben ook eidelijk weer thuis, even snel een hapje eten en dan zal ik een aantal foto's van deze eneverende dag hier op het forum gooien.
En nog even wat, de meeste lof gaat uit naar Hans, deze heeft uit eigen knip tl-armaturen gekocht om het voor de medevliegers aangenamer te maken, en dat er dan een aantal mede vliegers zijn die HEM helpen om ze op te hangen vind ik niet meer dan terecht.

Mijn complimenten! Erg goed dat er mensen zijn die zich er voor inspannen, kan niet wachten op meer licht, warmte en misschien ook de zondag erbij! Proficiat mannen!

Luuk

Na met een bakkie leut te zijn begonnen zijn we eerst voorbereidingen gaan treffen voor de verlichting (steiger opbouwen, bakken klaar maken ed.).

(Excuus voor de kwaliteit van de foto's, deze zijn gemaakt met mijn telefoon)

110220060011db.jpg

Aad die de tl-armaturen aan het voorbereiden is.

110220060022ms.jpg

Ook hebben we wat tegenslag gehad, vergeten het vulpunt van de cv dicht te draaien(ik noem geen namen), met als resultaat na het proefdraaien een gesprongen vulslang en erg veel water in de toiletgroep.

110220060037ld.jpg

Dan moet Hans voordat we ook nog maar 1 bak hebben hangen eerst maar dweilen.

110220060049us.jpg

En voor de 2de keer de cv-installatie weer op druk brengen (en uiteraard de kraan nu wel dicht draaien).

110220060059dh.jpg

Maar dan eindelijk is het zover tl-armaturen de steiger op en ophangen die boel.

110220060063jk.jpg

Maar na een aantal uurtjes zijn de eerst resultaten te zien (en ging bij ons langzaam het licht een beetje uit).

110220060077gx.jpg

Shi* toch te weinig tl-armaturen dan snel nog maar een paar erbij maken gelukkig waren er nog een paar (en het licht bij ons ging steeds verder uit en in de hal werd het alleen maar lichter).

Maar daar kwam Aad met de oplossing!!!!!!!
110220060088vz.jpg

Een broodje shoarma voor de inwendige mens, bakkie leut erbij en we kunnen er nog een paar uurtje tegen aan.

110220060098hz.jpg

Maar nu merken we toch wel dat bij de wat oudere mensen de vermoeiheid iets eerder toeslaat dan bij de wat jongeren, want de oudste onder ons (ik noem weer geen namen) begon nu toch wel wat voorbereidingen te vergeten die het ophangen sneller moest laten verlopen, dan zelf maar doen boven op de steiger en merken dat we eigenlijk wat handen te weinig hadden.

110220066lx.jpg

Maar vol goede moed zijn we verder gegaan.

En nu hoe ziet het er NU uit !!!!!!!!!!!!!!!

VraagtekenVacature.jpg

Dat moet u woensdag zelf maar komen bekijken.

Dennis

Mag ik even een VIRTUEEL APPLAUS voor de mensen die door tomeloze inzet de hobby weer beter hebben gemaakt!!! Echt ge-wel-dig, kan niks anders zeggen!

Ton.

Geduld, als er genoeg animo voor is zal er ook regelmatig op zondag gevlogen gaan worden.
Het schiet me net trouwens te binnen dat we Aad zijn vergeten te betalen voor het eten :oops: :oops: :oops: :roll:

Het was te kort dag om de hal vandaag open te gooien . De datum moet wel een aantal weken van tevoren bekent worden gemaakt zodat de mede indoorvliegers er rekening mee kunnen houden dat er ook op een zondag gevlogen wordt.Ook zijn er vliegtijden bepaald voor de heli's en de vliegtuigen.Van 20.00 tot 20.45 is het helivliegen.Van 20.45 tot 21.00 is het vliegen met vliegtuigen.Van 21.00 tot 21.45 is het weer helivliegen en van 21.45 tot 22.00 is het weer met de vliegtuigen.Daarna weer helivliegen.Dit is wel een schematische tijdsverdeling dus het kan in de praktijk ietwat afwijken wat gezien het aantal heli´s en vliegtuigen betreft.Ik zie jullie op a.s woensdag.

Hannesie,

ben het eens met verschillende vliegtijden voor vliegtuigen en heli's. Misschien zoals je al zei kijken naar de tijden, want vaak zijn er veel meer heli's dan vliegtuigen. Maar ik denk dat er ter plaatse wel iets redelijks kan worden afgesproken...accu's raken toch leeg ;). De ongelijke tijdverdeling is daardoor ook een goed idee! Het wordt steed leuker om te komen vliegen, nu alleen nog een grotere zaal :). Geintje...alhoewel ;).

Luuk

Door de betere verlichting kan je het veel beter overzien wat je vliegkunsten betreft(een grotere hal is altijdt beter maar bij gebrek aan beter.).Ik denk dat we tevreden moeten zijn met wat we nu hebben en het beste er van maken omdat er aan indoorvliegruimte toch wel moeilijk aan te komen is.Daarom heb ik wat tl verlichting aangeschaft om het vliegen geriefelijker te maken(je moet toch wat over hebben voor je hobby)en het met behulp van een paar medehobbyisten het gemonteerd.Dit zijn ook de mensen die met het idee aan kwamen zetten. Ook het tarief is zeer schappelijk.Kort samengevat:Niet zeuren en er wat van maken want dan wordt het denk ik heel erg gezellig.

Volgende datums/data

15 feb, 1, 15 en 29 maart

In een beter verlichte en hopelijk ook verwarmde hal

De hal is niet verwarmt wel de andere ruimtes!Er komt binnenkort ook een datum erbij voor de zondag.Moet nog even overleggen of dit in orde is.Dit lezen jullie binnenkort.Degenen die a.s woensdag komen vliegen horen het van mij.

Ik hoop dat ik woensdag kan, ik lig met een griepje op bed hoop dat ik woensdag genoeg opgeknapt ben om te kunnen vliegen........

kom op zeg een griepje kan jou toch niet vellen.parasetamol 500 en je bent weer snel genezen(je mag er 6 per dag hebben).In ieder geval beterschap.

Na overleg gaan we de hal als proef op zondag 26 ferbruari van 11.00 tot 16.00 open doen. Ik hoop dat dit in goede aarde valt bij de medevliegers.Dit doen we omdat er best wel een aantal hobbyisten zijn die niet door de weeks kunnen.De eigen bijdrage is voor deze dag 5,00 eurie.Ik hoop dat er veel animo voor is om misschien in het vervolg vaker op zondag te gaan vliegen.Ook de koffie staat weer klaar.

Kijk, dat is goed nieuws.
Zondag komt idd beter uit dan woensdag.
Waarschijnlijk kom ik vanavond ook nog ff buurten in delft.
Vanmiddag studieverlof en vanavond op het gemakje vliegen :D

Heeee Hans,

Wat is dat nou stiekem op Dinsdagavond gaan vliegen zonder dat ik het weet, is dat nou mijn dank voor een zaterdag zwoegen :wink: :wink:, nou ik voel me eigen al wat beter ik krijg je vanavond wel :D :D :D .

Mijnheer de rechter BEWIJSSTUK 1 let vooral even op de datum.
modelbouwforum0tm.jpg

Back