Het was me een dagje wel zeg.Vroeg de veren uit om de boel open te gooien en de kachel aan te zetten om het lekker warm te maken in bepaalde ruimtes zodat na het vliegen je even lekker kunt opwarmen.Dit uiteraard met een kopje koffie of een ander warm drankje.Als eerste kwam harry v/d heyden met z'n vrouw binnen.Na een lekker bakkie koffie kon harry lekker 3d vliegen omdat er verder nog niemand was.Kon ik ook daarna nog lekker een rondje in m'n uppie vliegen.Na ongeveer een 3/4 uur kwam de volgende vlieger binnen.Dit is zo heel de dag doorgegaan ook wat de toeschouwers betreft.Degene die gevlogen hebben,hebben het lekker naar hun zin gehad alleen had ik op deze dag toch meer mensen verwacht m.a.w ik vondt het aantal vliegers en toeschouwers heel erg weinig.Ook waren er een aantal vliegers gekomen om te kijken of het de moeite loont om te komen vliegen en die waren positief.Wat de oorzaak van het lage aantal vliegers is weet ik niet maar ik lees graag reacties wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn waarom er zo weinig vliegers waren.Ik hoop dat als er weer(en die komt er) op een zondag gevlogen wordt meer vliegers van deze vliegindoordag gebruik gaan maken zodat het nog gezelliger wordt en dit vaker georganiseerd kan gaan worden.