Er zijn wel grenzen en ik denk dat je met die heli de grens hebt overschreden.Ook wat het gewicht betreft denk ik want die zit toch denk ik wel boven de 1000gr.Ik vindt het prima als er met wat zwaardere of grotere heli's of vliegtuigen gevlogen wordt maar dit is te groot.Hier geef ik GEEN toestemming voor.Een t-rex kan nog net maar daar heb je het dan ook wel mee gehad.Ook wil ik er op wijzen dat er met heli's of met vliegtuigen niet in het wilde weg rondgeragt wordt.Dit heeft alles te maken met de veiligheid van omstanders en met het heel houden van andermans modellen.Als je je eigen heli of vliegtuig hierdoor crasched zal mij het een zorg zijn maar niet andermans spullen.Dit geld ook voor de waterbak die er staat want die hoeft ook niet kapot en als je heli of vliegtuig daar onbedoelt in beland dan is het NIET de bedoeling dat je erin gaat lopen maar de lange hengel pakt om hem eruit te vissen.Dit is al eens gebeurt en er is gelukkig geen lekkage.Gebeurt dit toch dan zet ik m'n zender aan en programmeer ik even op het kanaal van de desbetreffende(syntheseizer zender)