Q indoor Delft

Jammer van de zaterdag. Zondag ga ik wel komen en hopelijk Sietse eens te ontmoeten. Vandaag mijn eerste heli afgesteld maar zou hem graag eens door iemand met ervaring zien vliegen om te horen of hij goed is afgesteld.

Vandaag was de opkomst iets meer maar minder dan ik had verwacht.Wel was het gezellig en er is druk gevlogen zodat de hal geen seconde zonder vliegend voorwerp was te zien.Ik moet er wel nog even op wijzen dat ik een paar stukjes gereedschap in het keukenlaadje had liggen zoals een doosje horlogemaker schoevendraaiers en twee tangetjes die ik aangeschaft had als iemand van de vliegers daar om verlegen zat op dat moment.Dit gereedschap is sinds afgelopen woensdag waarschijnlijk door iemand gebruikt en niet meer op z'n plek terug gelegd.Ik hoop dat aankomende woesdag dit weer terug wordt gelegd.Zoniet dan ben ik van mening dat er iemand van de vliegers die komt vliegen zich zit te verrijken met andermans gereedschap wat niet de bedoeling is.Dit soort personen ben ik liever kwijt dan rijk en ik denk dat dit ook een waarschuwing is voor de andere vliegers die hun gereedschap uitlenen om vervolgens dit niet meer terug te zien.Dus mensen wees op je hoede met het uitlenen van je gereedschap wat ik eigenlijk te belachelijk vindt voor woorden om jullie voor medehobbyisten te moeten waarschuwen die lopen te snaaien.Ik hoop dat ik het verkeerd heb maar dat zien we wel woensdag na 22.30 uur als het gereedschap er weer ligt.

was zeker lache! Foto's en filmpjes komen eraan. ben er nog ff mee bezig...

Ik heb eigenlijk alleen maar foto's van dat ding van jou hannesie... en een vage shock en nog iets vliegends, maar voornamelijk dat supermooie wandeltempo watervliegtuig :)

hpim0179xu3.jpg

hpim0180po4.jpg

hpim0183hh8.jpg

hpim0185dk7.jpg

hpim0189dh5.jpg

hpim0190os9.jpg

hpim0192qn1.jpg

hpim0194ms9.jpg

hpim0195xe6.jpg

hpim0197yd4.jpg

hpim0196oc6.jpg

hpim0198sd0.jpg

hpim0200fz4.jpg

hpim0201ji8.jpg

hpim0202nn5.jpg

Ja dit is weer eens wat anders dan elkaar uit de lucht vliegen n.m.l elkaar uit het water varen :oops: .Gelukkig viel de schade dacht ik wel mee.Toch?Sorry niek,dacht dat je een doorstart wilde maken.Foto'tjes zijn best aardig gelukt Sietse.

redelijk gelukt idd :).

Heeft er iemand anders nog foto's /film gebouwd?

Hier filmpje van de (record)-vlucht van mijn Sceadu Evo :).
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Was echt een super gezellige middag met koffie, limonade en chips. De mensen die niet geweest zijn hebben iets gemist, prima demonstratie van Sietse met z'n Hirobo, waterworstelen tussen Hannesie en Niek, mooie snoekduik van Peter, rokende lipo's......., de foto's en het filmpje van Sietse verklaren al een heleboel.

Hans bedankt dat je dit voor ons hebt mogelijk gemaakt.

En we hebben er weer een piloot bij, zijn vader voelt het spaarvarken al sneuvelen. Ik als goede buurman :D zal hem ook zeker verder entausiast maken. Kees bedankt voor het spontaan uitlenen van je heli-tje. Hij kon er bijna niet van slapen hoorde ik.
Raoul%20met%20de%20helicopter.jpg

Peter met zijn vleugeltip in t water? Wat heb ik gemist?

Ik denk dat we een verkeerstoren bij de bak nodig gaan hebben, er waren aardig wat 'near misses', em 1x daadwerkelijk HAP!.

Hannesies 1e killl :wink:

Dit keer was mijn schock t slachtovver.

Heeft iemand ergens in de hal nog een fase gevonden?
Mijn motor of regelaar mist er 1. Op 2 fasen vliegt t niet zo super.

Was iderdaad gezellig afgelopen zondag, beetje jammer dat me Piccolo(airwolf) zoveel storing had dat ik er niet mee durfde te vliegen.

Mooie foto's en Filmpje Sietse. en bedankt voor het helpen afstellen van me T-rex.

Zijn er al datums voor weekend`s bekend???
Lijkt mij wel gezellig, zeker het nog steeds te hard waait (althans hier) kom ik nog geen meter verder met oefenen :( .
Mag van mijn vrouw niet meer binnen vliegen met die high speed snoeischaar :D .

Wat mankeerd er aan de 2 wekelijkse woensdag avonden?
A4 aframmelen en je bent er (bijna)

Ik heb idd een paar keer de aandacht gevraagt of er animo was om in het weekend te vliegen maar daar was idd weinig of geen animo voor.Dit geld zowel voor het helivliegen als met het vliegen van vliegtuigen met of zonder drijvers.Dus bij deze ook mijn reactie.Dit kan alleen maar worden waargemaakt als er genoeg animo voor is(zo'n 18 vliegers die zich aanmelden en ook daadwerkelijk komen vliegen).

Niek zei:

De woensdagavond is voor mijn vrouw, dan gaat ze naar de sportschool, vandaar dat ik naar een weekend vroeg :).
Erg jammer dat er voor de weekende weinig animo is :( .
Mocht er weer een weekend aankomen, dan ben ik er voor 90% bij :D.

Hans,

Als er toch weer een weekend wordt georganiseert hoe kun je je daarvoor aanmelden? Als ik de kans heb kom ik graag maar de laatste keer 5-6 mei ontging me bijna maar wist niet dat ik me ook daarvoor kon aanmelden, wat inderdaad voor jouw wel handig is om te weten.

bier-Ton- zei:
Niek zei:

De woensdagavond is voor mijn vrouw, dan gaat ze naar de sportschool, vandaar dat ik naar een weekend vroeg :).
Erg jammer dat er voor de weekende weinig animo is :( .
Mocht er weer een weekend aankomen, dan ben ik er voor 90% bij :D.

Bij deze wil ik me ook aansluiten om liever in het weekend te kunnen komen ook mijn vrouw
heeft haar "naailes" op woensdag avond en ben ik verplicht om thuis te blijven
Staat het nou niet lullig om als 34 jarige vent met een lullig beginners helietje df04 te staan daar???
of zijn er meer daarvan. :newbie:

Hoezo Lullig?
Zoals in je sign al staat, je ben nooit te oud om te leren. dus schaam je niet en gewoon doen.
Kan je zelfs nog geholpen worden ook, als dat nodig is.

BTW wanneer is de volgende sessie. ben nu klaar met me cursus dus kan 's woensdags weer komen.

Back