quadcopter

Discussie in 'Multicopters' gestart door Herman Tiggelaven, 12 aug 2020.

  1. Ard Schell

    Ard Schell

    Lid geworden:
    20 mei 2009
    Berichten:
    401
    Locatie:
    Doetinchem
    Valt de quadcopter altijd naar 1 kant tijdens het opstijgen? Of is dat verschillend?
    Welke mode gebruik je bij het opstijgen?
     
  2. Herman Tiggelaven

    Herman Tiggelaven

    Lid geworden:
    19 jul 2018
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Amersfoort
    ik heb een USBasp cable , en de driver ook geinstalleerd maar ik heb het programma niet om daar mee te werken, ik wil de kk2.1.5 updaten
    maar weet nu niet goed hoe het werkt.

    groet Herman
     
  3. Herman Tiggelaven

    Herman Tiggelaven

    Lid geworden:
    19 jul 2018
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Amersfoort
    volgens een filmpje van de receiver test moet je met de trims op de zender de waarde allemaal op 0 zetten, maar bij mijn gaat het niet.
    ik krijg ze niet op 0. waar kan dat toch aan liggen?

    groet Herman
     
  4. pompebled

    pompebled Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 nov 2004
    Berichten:
    9.689
    Locatie:
    Sneek
    Hallo Herman,

    Ik ken jouw zender niet (jij zelf jammer genoeg ook niet), dus ik kan je geen aanwijzingen geven.
    Zoek iemand bij je in de buurt (vliegclub?) met dezelfde zender (of iemand die er wél mee kan werken), anders zou ik het ook niet weten...
    Bel deze mensen eens, er woont vast wel eenvan de leden bij je in de buurt: https://www.mvcdevrijevogels.nl/

    Groeten, Jan.
     
  5. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2021
  6. pompebled

    pompebled Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 nov 2004
    Berichten:
    9.689
    Locatie:
    Sneek
    Herman z'n kennis van de Engelse taal laat het volgen van de instructies in de link waarschijnlijk niet toe.

    Afgezien daarvan, zal een update van de software zijn probleem met z'n zenderinstellingen niet oplossen.

    Groeten, Jan.
     
  7. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    Een vertaling met Google levert een behoorlijk leesbare tekst op. Een vertaald stukje tekst van de site uit bovenstaande link:

    KK2-borden van Hobbyking zijn een geweldige en goedkope oplossing als vluchtcontrollers voor allerlei soorten multirotors. Met name in de nieuwste versies, zoals de KK2.1.5, vliegen ze echt geweldig en stabiel. Een van de belangrijkste voordelen van deze borden is dat ze een ingebouwd LCD-scherm hebben dat de configuratie-instellingen weergeeft in een gemakkelijk te navigeren menu, met duidelijk opgemaakte opties die u kunt navigeren en wijzigen met de 4 kleine zwarte knoppen aan de onderkant van het bord. . Daarom is verbinding met een pc niet nodig voor configuratie en aanpassingen (bijvoorbeeld winstaanpassingen), waardoor het instellen en afstemmen zelfs direct in het veld erg handig is.
     

Deel Deze Pagina