Hallo,
Ik heb me net een tweedehands Raptor 50 gekocht...nu wil ik deze vandaag lanceren voor een beetje te hoveren. Alles ok, lekker optoeren (wat een machine by the way als je een 450 gewoon bent
) maar dan wanneer de heli lift begint te krijgen schuddert ie alle kanten op. Zelfs mn ontvanger accu vloog los
, flybar kwam los (en stond zeer goed vast), eingelijk vloog bijna alles uit elkaar...Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Net de boel uit elkaar gehaald...main shaft krom, spindle krom...
Iemand dit al ooit meegemaakt? De rubber waar de spindle inkomt stond wel droog en volgenst een kennis van me zou het hieraan liggen. Van als de heli positieve pitch krijgt zou 1 blad positief gaan en het andere iets minder waardoor er enorme onbalans in de heli zit.
Ik weet in ieder geval weer wat te doen...
Grtz
Ik heb me net een tweedehands Raptor 50 gekocht...nu wil ik deze vandaag lanceren voor een beetje te hoveren. Alles ok, lekker optoeren (wat een machine by the way als je een 450 gewoon bent

Net de boel uit elkaar gehaald...main shaft krom, spindle krom...
Iemand dit al ooit meegemaakt? De rubber waar de spindle inkomt stond wel droog en volgenst een kennis van me zou het hieraan liggen. Van als de heli positieve pitch krijgt zou 1 blad positief gaan en het andere iets minder waardoor er enorme onbalans in de heli zit.
Ik weet in ieder geval weer wat te doen...

Grtz