Multiplex service
Wat ook vermeld moet worden.....
Vorige week donderdag 2x Cockpit SX opgestuurd naar onze onvolprezen Jan, (Servicedienst Multiplex).
Gistermiddag waren de zenders al weer terug.
Zender 1, een trimschakelaar vervangen en de software geupdate.
Zender 2, een potmeter en kabel voorzichtigheids halve vervangen.
Korte antenne, Hf afgesteld en algehele controle.
(Een paar vervelende crashes beleefd.)
Totale kosten,
garantie / service 
Dat noem ik nog eens service
en dat geeft ook vertrouwen in MPX ofwel Multiplus en dat moet ook vermeld worden.
Duim op voor Jan en MPX. Ik vlieg weer vol vertrouwen met mijn Cockpit SX.
En van 2,4 GHz hoor ik ook regelmatig dat er problemen zijn. Dat is dus ook geen absolute garantie dat nu alles 100 % storingsvrij is.
Ik hou het dus voorlopig maar op mijn "Multiplus" Cockpit SX. Het blijft een verdraaid handige zender.
Dat hoeft ook niet ontkracht te worden, het is namelijk niet waar. Dat het in jouw waarneming blijkbaar wél zo is, is jammer.
Ik zal het nog eens herhalen: er komen relatief gezien van het ene merk niet meer of minder reparaties binnen bij de servicedienst dan van het andere. Er worden ook niet meer of minder klachten gemeld. Dat geldt ook voor Multiplex. Er is dus ook geen enkele reden dat gebruikers van deze apparatuur verontrust raken, wat inmiddels wel is gebeurd.
Wat ook vermeld moet worden.....
Vorige week donderdag 2x Cockpit SX opgestuurd naar onze onvolprezen Jan, (Servicedienst Multiplex).
Gistermiddag waren de zenders al weer terug.
Zender 1, een trimschakelaar vervangen en de software geupdate.
Zender 2, een potmeter en kabel voorzichtigheids halve vervangen.
Korte antenne, Hf afgesteld en algehele controle.
(Een paar vervelende crashes beleefd.)
Totale kosten,

Dat noem ik nog eens service

Duim op voor Jan en MPX. Ik vlieg weer vol vertrouwen met mijn Cockpit SX.
En van 2,4 GHz hoor ik ook regelmatig dat er problemen zijn. Dat is dus ook geen absolute garantie dat nu alles 100 % storingsvrij is.
Ik hou het dus voorlopig maar op mijn "Multiplus" Cockpit SX. Het blijft een verdraaid handige zender.
Laatst bewerkt: