rare vorm van storing

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
Vandaag ondanks het slechte weer toch door enkelen gevlogen en weer geen problemen.

en effe voor de duidelijkheid, Henry heeft de optie gedaan om voor een kratje bier te wedden, maar die weddenschap zijn we niet aan gegaan, dus wat dat betrefd geen verplichting van hem in deze.

Laatst bewerkt door een moderator:
We wachten af.. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.. ofzo :P

Hoop dat het nu opgelost is.

Overigens kost het mij geen kratje bier, ik zei 'ik durf er bijna...'

Ghehehehe...........da's hetzelfde als "Ik weet het zeker.........hoop ik" .

Maar inderdaad, het gaat er nu om dat men hopelijk weer lekker storingsvrij kan gaan vliegen.

Geen nood, hier in Osnabrucke staat een heel krat Warsteiner in de koelkast koud, ik vermaak me dus wel ;)

Oh als iemand perse bier wil.. komt ie het maar halen :)

(daarna kan er niet meer gevlogen/gereden worden, natuurlijk)

De perfecte test zou zijn om nu eerst te kijken op een dag of er storingen zijn, en zo niet, het schrikdraad weer aansluiten om te zien of de storingen terug zijn.

Mits dat geen model hoeft te kosten (dus bv. op de grond reproduceerbaar is), zou ik die test echt willen uitvoeren. Stel nu even dat ondergetekende azijnpisser gelijk had, en het niet het schrikdraad blijt te zijn, maar bv. een zendamateur die een weekend weg is, dan zou je volgende week alsnog van een koude kermis thuis kunnen komen.

Maar nogmaals: ik hoop van harte dat ik ontzettend ongelijk had.. en daar lijkt het tot nu toe wel op :)

@ Theo, weet je wat het mooie is, er staat ook nog een krat Erdinger in de kelder en er waren vandaag boeletten, schnitzel en echte duitse knoedelsoep :p. Wat heb ik toch een hele vervelende schoonfamilie, hahaha.

Henry, de afspraak met de boer is dat zolang er geen vee in dat weiland hoeft de stroom eraf blijft.

Het feit dat de boer zelf veel last heeft van storing op zijn TV en radio en zo mag toch heel erg wijzen op de schrikdraad. Mochten we nu zolang het vee weg blijft uit dat weiland geen last hebben van storingen dan ga ik naar de boer en kijk of ik tot hem doordring en probeer dan zijn probleem op te lossen. Dan kan hij ook storingsvrij TV kijken...........

@ Theo, weet je wat het mooie is, er staat ook nog een krat Erdinger in de kelder en er waren vandaag boeletten, schnitzel en echte duitse knoedelsoep :p. Wat heb ik toch een hele vervelende schoonfamilie, hahaha.

GGGGGGGrrrrrrrrrr, zorg voor die recepten en die erdinger smaakt ook goed, ik moet me nu met Brand behelpen..................

Stroom blijft eraf? Mooi. Ik heb nu alles storingsvrij werken thuis nl. Heb gister alles naar buiten gesleept voor een rangecheck (jaja, de buurt had weer wat te lachen, achja). Alleen de Swift ging weer raar doen. Ontvanger uitwisselen en zien wat ie dan doet.

En recepten heb ik, vat ze wel samen in een word documentje. Alleen het ingredient van echte oma liefde mis je er dan in ;). En dat boekje met echte Duitse recepten neem ik ook mee, zijn echt ok :). En ik neem wel wat Erdinger mee als je wilt, no problemo :). En brand staat toch voor brandend maagzuur :p:p.

PS: Totaal offtopic maar toch, daarna totaal weer ontopic (in ruil voor het bier): iemand van jullie ervaring met de Seagull Razzle 60 of de Protech Funtastic? Vroeg het me even af ;) (het bekende Yak probleem, Theo begrijpt me wel).

Die erdinger mag je gerust mee nemen naar het veldje. Dan zorg ik wel dat ik met de taxi kom hoor. vliegen of niet die erdinger gaat wel op hoor.
Zo hier nu rust Koppelpop is afgelopen Pfffffffff wat een herrie.

Dus al met al moeten we nu verlopig laten we zeggen met 80 a 90% minder storingen hebben zolang de draad uitstaat???????

grrrrrrrrrrrrr ik ben er dinsdag avond pas. hoop dat er nog eentje over is ?????

Hoe was het met de storingen vandaag ?????

Dat is er, zijn vandaag pas thuisgekomen he ;).

En nee, rijden op de autobahn met een kater voor 3 uur is niet fijn ... Gelukkig zijn er zonnebrillen, hahaha.

En dinsdag kom ik ook, vlieguh!

niet dat ik heel nieuwschierig ben.maar ben wel benieuwd of de storing nu weg is .en het is altijd goed te lezen dat er overleg is met de betreffende persoon.

ps . ik had het trouwens getest met mijn futaba t6 2.4 GHZ

Door omstandigheden ben ik vanaf dinsdag niet meer op het veld geweest, maar van wat ik te horen krijg zijn de problemen weg...........

Nu gaan we als club bekijken of we met onze kennis die we in huis hebben de boer kunnen helpen om in zijn huis en dat van de buren ook de storing op de huishoudelijke apperaten op te lossen. Zeer waarschijnlijk klopt de aarding van zijn huis instalatie niet helemaal.

Oui! Zondag voor het laatst gevlogen, nul-komma-nul storing. Ook niet in de befaamde hoek waar het altijd raak was.

Dus voor mij is de conclusie duidelijk ;)

Zoals ik al zei; ik hoop dat ik ongelijk heb, en dat lijkt vooralsnog zo te zijn.

Ik heb ook nooit gezegd dat multiplex altijd moet storen, alleen dat het vaker stoort dan andere merken. Dat is hiermee nog niet ontkracht.. Theo had ook modellen waar storingen in zaten die los stonden van dit hele verhaal ;)

klopt, en die zijn bijna allemaal te weiten aan inbouwfouten. In de easyglider zit alles direct op elkaar, dus regelaar accu en ontvanger zitten heel slecht verdeeld omdat het bijna niet anders kan.
In de Extreme flight Edge zitten kleine servo's die waarschijnlijk niet berekend zijn op hun taak als ze echt moeten gaan werken. De andere modellen die ik regelmatig vlieg zijn vrij van storing.

Ik heb ook nooit gezegd dat multiplex altijd moet storen, alleen dat het vaker stoort dan andere merken. Dat is hiermee nog niet ontkracht..
Dat hoeft ook niet ontkracht te worden, het is namelijk niet waar. Dat het in jouw waarneming blijkbaar wél zo is, is jammer.

Ik zal het nog eens herhalen: er komen relatief gezien van het ene merk niet meer of minder reparaties binnen bij de servicedienst dan van het andere. Er worden ook niet meer of minder klachten gemeld. Dat geldt ook voor Multiplex. Er is dus ook geen enkele reden dat gebruikers van deze apparatuur verontrust raken, wat inmiddels wel is gebeurd.

Back