laat ik even voorop stellen dat ik in geen beding op zoek ben naar problemen of discussies met een ``ruzie`` achtige intensie , ik zit graag op het forum en ik wil iedereen recht in de ogen kunnen kijken .
jens wat ik bedoelde was een vergelijking , dat het beter is een powerbox te gebruiken JA dat ben ik met je eens , ik gebruik hem zelf ook en ik zou ook niet zonder willen .
uit zijn vragen haalde ik ook snel dat hij bang was dat de reoparatie misschien duur zou uitvallen , dit was mijn gevoel erbij toen ik zijn bericht las.
de vraag was of hij de pb switch kon gebruiken om 7,4 volt aan spanning naar zijn servo`s te krijgen .
zoals wij allen weten kan dit niet daar de switch maximaal 6V doorgeeft .
de bedoeling van mij was om chris duidelijk te maken dat hij geen onnodige kosten hoeft te gaan maken ( dit betreft mijn mening ) om te gaan upgraden naar 7,4 volt apparatuur , omdat dit hem extra geld zou gaan kosten terwijl hij zonder dat op 6V ook prima uit de voeten kan .
het is dus vanuit mijn visie meer kosten technisch bedoeld dan of het nu wel of niet beter zal zijn .
mijn opmerking van de 3m+ kisten was inderdaad een beetje een vlakke uitspraak maar ik doelde er alleen op dat de mensen die deze kisten vliegen vaak ervaren mensen zijn die graag het uiterste van een kist opzoeken.
ik passeer hiermee natuurlijk een hoop mensen die ook op hoog niveau vliegen in andere catagorieen met veel kleinere kisten en dit is totaal niet mijn bedoeling.
je moet het wel met me eens zijn dat in vergelijking met vroeger nu veel meer eisen gesteld worden aan de snelheid waarmee de grote roeren van de 3m+ kisten uit kunnen slaan .
hier doelde ik op en ik bedoel hier niet mee te zeggen dat snellere uitslagen op kleinere kisten geen voordelen kennen .
kortom zoals ik dit nu evalueer hebben we beide het beste voor met chris en ik had het idee dat hij twijfelde om de switch te laten repareren of gelijk een nieuwe aan te schaffen waar hij gelijk naar 7,4 volt kon overstappen.
de reparatie van zijn huidige schakelaar zal zoizo een meer betaalbare optie zijn en dan kan hij met relatief lage kosten zijn kist weer vliegklaar hebben .
al met al , laten we het gezellig houden
mvg eric