Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, dat ook, maar denk je ook aan de wielpoten? :evil:Zo nu maar eens kijken hoe we de cockpit gaan inkleden.
Vraag me af hoelang je je hier aan houdt, denk dat je binnenkort toch weer wat nieuws begint ;-)Ben momenteel bezig geen nieuwe projecten op te starten maar, eerst maar eens alles af te bouwen en vliegklaar te maken.
Berto zei:Mooi Ton
Vraag me af hoelang je je hier aan houdt, denk dat je binnenkort toch weer wat nieuws begint ;-)Ben momenteel bezig geen nieuwe projecten op te starten maar, eerst maar eens alles af te bouwen en vliegklaar te maken.
Zelf heb ik ook wel eens die gedachten me er alleen aan houden lukt nooit echt :lol:
Tuurlijk voor zover dat wil lukken, maar eerst lekker veel vliegen met de Bird Dog.Ga je hem helemaal mooi maken
Heb eigenlijk niet zoveel keuze, heb eerlijk gezegd geen ruimte meer voor nieuwe projecten op te starten.Vraag me af hoelang je je hier aan houdt, denk dat je binnenkort toch weer wat nieuws begint Wink
Is het ook maar je moet er even voor gaan zitten en er de moeite voor willen doen.Lijkt net of het allemaal heel makkelijk is ...
Is wel de bedoeling.Geweldig Ton, kwam deze nou ook mee naar Oss???
Ha die Ton,
er begint al een echt cockpit-sfeertje te ontstaan.
Prachtig hoe je met niets, toch iets kunt maken
Jij bent weer lekker aan het knutselen hoor ...
Grtz,
Menno
Ook nog een klein ontbrekend detail aan het rudder gemaakt en staat wel grappig.
Nog niet tevreden over moeten we nog wat meer aan knutselen.
Ton
De dashboard zit er namelijk nu in kleuren afdruk ingeplakt, maar de details zijn zo klein dat het niet echt tot zijn recht komt.Moet nog een haartje groter en in kleuren kopie, maakt wel een leuk dashboard zou nog mooier kunnen maar daar is het te klein en te veel werk.