Ik wil misschien een RBC Springer Tug bouwen maar ik ben nieuw met boten. Ik heb wel vliegtuigen gebouwd dus ik kan een beetje plakken en hout bewerken. Die Tug ziet er qua bouwwerk niet heel moeilijk eruit dus dat zal wel lukken.
Ik heb echter de volgende vragen:
- wat voor setup heb ik hiervoor nodig? het staat wel op de site maar ik wil de componenten hij HobbyKing halen.
- heb ik een speed 600 motor nodig of kan ik en brushless motor gebruiken? zo ja heeft iemand voorbeelden van HK?
- wat voor ESC moet ik gebruiken? moet ik een speciale hebben voor boten?
- kan ik lipo's gebruiken?
- hoe moet ik eea waterdicht maken?
- kan ik gewoon een standaard Graupner servo gebruiken of heb ik speciale boten servo nodig?
- ik neem aan dat ik een "gewone" vliegtuigontvanger kan gebruiken of bestaan er botenontvangers?
- is het moeilijk om die propelloras te maken en waterdicht te maken?
Het zijn een hoop vragen maar ik kon geen draadje vinden voor totale beginners met boten.
Als iemand zo een draadje weet zou die dat ook aan mij door kunnen geven.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
Ik heb echter de volgende vragen:
- wat voor setup heb ik hiervoor nodig? het staat wel op de site maar ik wil de componenten hij HobbyKing halen.
- heb ik een speed 600 motor nodig of kan ik en brushless motor gebruiken? zo ja heeft iemand voorbeelden van HK?
- wat voor ESC moet ik gebruiken? moet ik een speciale hebben voor boten?
- kan ik lipo's gebruiken?
- hoe moet ik eea waterdicht maken?
- kan ik gewoon een standaard Graupner servo gebruiken of heb ik speciale boten servo nodig?
- ik neem aan dat ik een "gewone" vliegtuigontvanger kan gebruiken of bestaan er botenontvangers?
- is het moeilijk om die propelloras te maken en waterdicht te maken?
Het zijn een hoop vragen maar ik kon geen draadje vinden voor totale beginners met boten.
Als iemand zo een draadje weet zou die dat ook aan mij door kunnen geven.
Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.