Ik las iets over goeie race olie.
Kom zelf ook net kijken bij de grote 1/5 jongens en heb deze olie gevonden.
Is volgens mij een opvolger van een olie die vroeger vaak werd gebruikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik las iets over goeie race olie.
Kom zelf ook net kijken bij de grote 1/5 jongens en heb deze olie gevonden.
Is volgens mij een opvolger van een olie die vroeger vaak werd gebruikt
Owja klopt helemaal was het bijna vergete dankuIk wil je toch even op het hart drukken dat een killswitch... geen overbodige luxe is voor je bigscale scheelt een hoop gedoe en geld..
Deze olie heb ik zelf ook. Is idd goede olie.
Gr eddy
Zou u voor willen kijken voor mijHad ik dat eerder geweten was ik voor je gaan kijken. Ik ben er 5 km bij vandaan. Ga morgenvroeg weer richting het noorden. Ik heb mss morgen nog tijd maar dat hoor je van mij. Gr eddy
Owja klopt helemaal was het bijna vergete danku
Owjo geen drol is wel kwaliteitGraag gedaan kerel !
Ik heb zelf een killswitch van dynamite.
3 tientjes uit mijn hoofd
Owjo geen drol is wel kwaliteit
Ow een filmpje zou echt super tof zijn!
Ja ook goed dan kan ik het goed door lezenAaah Jammer... het bestand is te groot.
Ah fijn ik maak wel wat plaatjes met uitleg
Zender en ontvanger staan nu aan.
Het Rode led lampje brand.
Motor kan gestart worden.
Ja ook goed dan kan ik het goed door lezen
Dat lampje wat net onder de auto piept.Dat lampje aan de linker zijde is het ledje van de killswitch.
Ja zal ik doenAls mij het adres doet zal ik kijken of ik tijd heb. Ben nu druk aan het inpakken.
Maar hoe kan de kill switch de rem er op zetten als de accu leeg is?Dat lampje wat net onder de auto piept.
Schakel ik nu de zender of ontvanger uit. ( om net even te doen alsof er een storing is. of de accu die zich in de auto bevind leeg is )
Ja graag dat afstellen lukt wel maar dat uit zetten is wel moeilijkNu is de ontvanger uit geschakeld ( kan een lege accu zijn of de ontvanger heeft keuren)
Dan gaat het lampje uit... en de motor ook.
Als het nu andersom is.
De batterijen in de zender is leeg of er is iets mee aan de hand verzin het maar.
Dan slaat de motor ook af.
Is en heeeeeeel handig systeem.
Werd erop gewezen door de kerel waar ik mijn 26cc tuning blok van heb gekocht.
En als extraatje.
Kun je de motor ook nog handmatig uitschakelen met één knop op de zender.
Gaan we je wel bij helpen als het zover is.
![]()