RC Connect Presents: Traxxas Days 2010


Rang Rijder Team Run 1. Run 2. Run 3. Finale Punten Punten per Serie
1 Patrick van Noort 15 7:02.311 (1) 15 7:06.099 (1) 15 7:17.275 (3) A 2 1:1, 2:1 [3:3]
2 Wesley Kranendonk 15 7:16.556 (3) 15 7:17.111 (3) 15 7:10.062 (1) A 4 3:1, 1:3 [2:3]
3 Marcel Bilow 15 7:14.234 (2) 15 7:09.986 (2) 15 7:17.208 (2) A 4 2:2, 1:2 [3:2]
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Final A - Finale serie 3
Pos Rijder Nr Rijder Rnd Totaal tijd Besttijd Gemiddelde tijd
Finaleranglijst - Pro Slash 4WD [PR-SLA-4WD]

1 0 Wesley Kranendonk 15 7:10.062 28.017 28.670
2 0 Marcel Bilow 15 7:17.208 27.629 29.147
3 0 Patrick van Noort 15 7:17.275 27.889 29.151
4 0 Richard Kema 15 7:32.194 27.937 30.146
5 0 Patrick van Gelder 14 7:05.155 28.295 30.368
6 0 Michel Velle 14 7:12.016 28.440 30.858
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor, zoveel autos tegelijk in de baan, ik denk dat ik mn Slash banden maar ga houden en in Bergschenhoek inschrijf.
Wel irritant dat die buis zo hoog is, je ligt zo op zn dak en voor een 2wd lijkt het me moeilijk om erover te komen als je buiten de baan komt, moeten ze toch es iets anders op verzinnen.
 
valt best wel mee hoor met die buis!

die buis om MVW is een hele foute buis ( mijn mening )
hoogte is niet eens zon probleem.
maar als je er langs schampt dan hapt je band in de slang. wat resulteerd in onnodige schade aan je auto.

we hebben het hier over de geribbelde drainage slang.

Je auto heeft niet de mogelijkheid om er "langs" te glijden, mocht je per ongeluk tegen de slang aan komen.

ik had het zelf dus in de laatste finale op het rechte stuk. ik reed samen met patrick van noort naast me op topsnelheid op het rechte stuk.
ik schampte de slang en werd finaal gekatapulteerd. resultaat DNF.
had de slang glad geweest dan had er een mogelijkheid geweest om je auto te kunnen corrigeren en op de baan te houden.

tijdens het vrij rijden in de avond gebeurde het weer ( op een andere plek ) en toen brak mijn stuurblok en C-hub finaal af.

ja en het is onvermijdelijk als je een ideale lijn probeert te rijden en dicht langs de slangen gaat.
 
ik vind vooral bij die buizen vervelend hoe ze vast gemaakt zitten. Met die stalen ringen en een hoop steken uit zoals die in de 1e bocht zit direct na de kombocht. daar steekt hij erg veel uit.
 
Euhmm dan moet je toch leren rijden .... de ideale lijn ligt niet kort langs de slangen en op stukken waar je kort langs de slang komt heb je nagenoeg geen snelheid :)

Overigens ook gladde slang zorgt ervoor dat je wagen omhoog getrokken wordt, we hebben dit ook liggen en ook op die plekken gebeurt dit met de shortcourse gebakjes.
 
het heeft niet te maken met dat ik nog moet leren rijden, dank u !

soms kom je nu eenmaal in die situaties terecht.

en er zijn wel degelijk plekken waar de zwarte geribbelde slang te vinden is en waar de ideale lijn vlak langs de slang komt.

rechte stuk voor de rijdersstelling en dan de bocht naar de eerste jump toe.

mischien kan het als een tip opgevat worden en er eventueel gebruik van gemaakt worden tijdens de renovatieplannen
 
Euhmm dan moet je toch leren rijden .... de ideale lijn ligt niet kort langs de slangen en op stukken waar je kort langs de slang komt heb je nagenoeg geen snelheid :)

Overigens ook gladde slang zorgt ervoor dat je wagen omhoog getrokken wordt, we hebben dit ook liggen en ook op die plekken gebeurt dit met de shortcourse gebakjes.
Nou, volgens mij kan ie wel rijden hoor!!
 
Dont worry in de verbouwing van de baan gaat de slang (dezelfde als die er nu ligt) vast op de manier zoals dit al op veel plaatsen is gedaan namelijk met staaldraad aan het tapijt ipv U beugels.
 
De baanafzetting moet voldoen aan vele type voertuigen en zodanig zijn dat men er niet te makkelijk overheen komt, anders is het geen afzetting. Truggy's en ook revo's gaat dat al wat makkelijker af als een 1:10. probleem is bij een 1:10 dat de wielen of wagen onder de buis terecht kunnen komen. De buis moet ook op veel plaatsen goed vast zitten zodat zoveel mogelijk wordt voorkomen.

Mee eens beugels om de buis vast te zetten is geen goede optie, maar soms kan men niet anders en de meeste zijn al vervangen.

Ten tweede is het een ramp om aan goede buis te komen en we hebben gelukkig nu rubberen buis met minder ribbels kunnen scoren die al klaar liggen voor de ombouw en/of nieuwe lay-out.

Als er zaken zijn die niet helemaal in orde zijn (wat kan gebeuren) zoals tapijt los, beugel los o.i.d. dan had dit gemeld kunnen worden. Er staat altijd een team paraat die onmiddelijk dit soort problemen oplost of probeert op te lossen. Verder blijft het off-road, dus........................geen biljartlaken met vloeiende curve-stones.

Maar...........volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt toch....en daar gaat het om :-)
 
Heb door plotselinge familieomstandigheden (waken bij/overlijden) de wedstrijdleiding moeten verzoeken mijn deelname te cancelen. Gaat natuurlijk voor!

Dank voor de fijne reactie's die ik hierover mocht ontvangen..Top Jongens!!

Beware... Er komt nog een Traxxas Days Dag:mrgreen:
 

Rang Rijder Team Run 1. Run 2. Run 3. Finale Punten Punten per Serie
1 Patrick van Noort 15 7:02.311 (1) 15 7:06.099 (1) 15 7:17.275 (3) A 2 1:1, 2:1 [3:3]
2 Wesley Kranendonk 15 7:16.556 (3) 15 7:17.111 (3) 15 7:10.062 (1) A 4 3:1, 1:3 [2:3]
3 Marcel Bilow 15 7:14.234 (2) 15 7:09.986 (2) 15 7:17.208 (2) A 4 2:2, 1:2 [3:2]
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Final A - Finale serie 3
Pos Rijder Nr Rijder Rnd Totaal tijd Besttijd Gemiddelde tijd
Finaleranglijst - Pro Slash 4WD [PR-SLA-4WD]

1 0 Wesley Kranendonk 15 7:10.062 28.017 28.670
2 0 Marcel Bilow 15 7:17.208 27.629 29.147
3 0 Patrick van Noort 15 7:17.275 27.889 29.151
4 0 Richard Kema 15 7:32.194 27.937 30.146
5 0 Patrick van Gelder 14 7:05.155 28.295 30.368
6 0 Michel Velle 14 7:12.016 28.440 30.858
Mooi, maar dit vind ik véél indrukwekkender::worship:
ronde 1: 28.8
ronde 2: 28.9
ronde 3: 28.2
ronde 4: 28.6
ronde 5: 28.2
ronde 6: 28.1
ronde 7: 28.9
ronde 8: 28.2
ronde 9: 28.0
ronde 10: 28.0
ronde 11: 28.1
ronde 12: 30.0 (toen kwamen de achterblijvers)
ronde 13: 30.5
ronde 14: 28.4 (alles weer een keertje ingehaald)
ronde 15: 28.9

Dit zijn dus de ronde tijden van Patrick van Oort in de 2e finale. Hieruit blijkt m.i. dat patrick meer dan terecht (weer) 1e is geworden.
Ik denk dat ik de volgende wedstrijd maar niet meedoe met de slash, heb ik ook eens tijd om te kijken hoe hij dat allemaal doet. :):)
 
Dat zijn zeer constante rondetijden zeg. Netjes!

Leuke filmpjes ook. Bedankt voor het delen!

Ik zie sommige mensen de "achteruit" functie gebruiken.
Dat mag gewoon tijdens de traxxas days?
 
Back
Top