G
gixxer
Guest
ze zeggen zachte bandjes, maar ik heb m gewoon helemaal stock gereden op het filmpje en ging best aardig. je kan altijd vanalles bijbestellen denk ik zo, net hoe groot je budget is. als je een beetje gaat zoeken ben je nl zo 500 lichter. voor mij was t iets voor erbij en iets om rustig te upgraden, gezien ik heel veel met heli's bezig ben (welke mij nog steeds de allergrootste kick geeft binnen de rc ondanks ik er nog mee in de kinderschoenen sta) en die ook heel duur kunnen zijn 
ps er zit stock een 540 in en daarmee gaat ie iets van 25-30 (dat motortje bieden ze aan voor €3 op de site trouwens), dus ik zou gelijk voor een brushless gaan, want door de vertanding van de gear gaan ze niet zo heel erg hard. ik denk dat een 17T in t begin wel leuk kan zijn

ps er zit stock een 540 in en daarmee gaat ie iets van 25-30 (dat motortje bieden ze aan voor €3 op de site trouwens), dus ik zou gelijk voor een brushless gaan, want door de vertanding van de gear gaan ze niet zo heel erg hard. ik denk dat een 17T in t begin wel leuk kan zijn
Laatst bewerkt door een moderator: