RC Motorfietsen ( Thunder tiger , Nuova faor)

• Topicstarter Topicstarter Junglemaxx
  • Startdatum Startdatum
even tusesn door...
weet iemand of de thunder tiger volledig is gekogellagerd?

Jeroen

Laatst bewerkt:
Ja,

alles is gelagerd standaard af fabriek, stuurhuis ,wielen, aandrijving
heb de partslist daar staat alles in ;)

De lokale modelbouwzaak heb ik gebeld Versp... die kan alle onderdelen leveren van de Duc :D

Dat is dus wel makkelijk scheelt een klein beetje in prijs met schnitzelland :D

Hey Jeroen!

De levertijden gaan we ontdekken want ze zijn besteld. We hebben hem vandaag even goed bekeken in Eindhoven en het is toch wel mooi spul hoor. Ben heel benieuwd of we er mee overweg kunnen. Ik wil er ook verlichting in gaan bouwen. Altijd leuk die lichtjes.

Ga ik ook doen , verlichting rulezz :D
Het is inderdaad mooi spul ja, morgen weer ff de nitro en Baja uit de kast trekken en een middagje lekker bashen ;)

@loek
oefening baart kunst: ik denk dat als we er even een paar accu's mee leegtrekken hebben dat we al naar link en rechts kunnen;)

en leds kunnen we mooi volgende week halen

Jeroen

binnenkort in mijn bezit......

full

full

full

waanzinnig mooi, de bedoeling is om hem om te tunen naar een yamaha R1.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb samen met 2 andere forumleden ook een TT Duc 999 besteld.
Wij hebben het pakket zonder besturing , dat heben we zelf .
Wel een aantal spare parts meebesteld voor als het fout gaat

hoe zit dat nou? het sturen van de duc is dat met 1 of met 2 stuurstangen? op de ene foto staat die met 1 en de ander 2....

Jeroen

bij de standaard zitten er 2 stuurstangen op, maar je kan natuurlijk zelf invullen of je er 1 of 2 wilt gebruiken en hoe... zijn er nl een aantal die er 1 op zetten en die met veertjes uit een pen uitrusten. het is wat expirimenteren wat je zelf fijn vind rijden

Ik heb een speciale alu schokbreker besteld voor op de Duc.
Die kan ik dan gebruiken om te sturen en de originele stangen erafgooien toch ??? :confused:

Laatst bewerkt:
@ gixxer

bedankt, we hebben namelijk (samen met bcs) ook gelijk die stuur "upgrade" mee laten komen en daar zat maar 1 stangetje bij.

Jeroen

hey bcs
ik zie dat je me net voor bent

Laatst bewerkt:
Back