A
apexi
Guest
Maar ik vraag me af waarom ze niet zo populair zijn als RC auto's. Iemand een verklaring hiervoor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
apexi zei:Maar ik vraag me af waarom ze niet zo populair zijn als RC auto's. Iemand een verklaring hiervoor?
Junglemaxx zei:apexi zei:Maar ik vraag me af waarom ze niet zo populair zijn als RC auto's. Iemand een verklaring hiervoor?
De verklaring hiervoor is dat niemand het nog echt goed kent
De eerste wereld kampioenschappen hebben pas in 2005 plaats gevonden(UK).
Tis nu pas aan het groeien.
retep zei:Junglemaxx zei:apexi zei:Maar ik vraag me af waarom ze niet zo populair zijn als RC auto's. Iemand een verklaring hiervoor?
De verklaring hiervoor is dat niemand het nog echt goed kent
De eerste wereld kampioenschappen hebben pas in 2005 plaats gevonden(UK).
Tis nu pas aan het groeien.
niemand goed kent? toch raar voor een product dat al zeker
25 jaar bestaat.
Hans N. zei:In Zandvoort nu ook een Thunder Tiger Ducati 999R electro ( 1/5 ) ! En een nieuwe Kyosho HOR Suzuki ( 1/8 ).
Jammer dat Zwolle niet naast de deur ligt.
Hans
Cheeta zei:hehe dat kan gewoon niet omvallen dus? zoals ik het zie staat die af en toe nagenoeg stil en rijd gewoon weer weg.
Hans N. zei:Cheeta zei:hehe dat kan gewoon niet omvallen dus? zoals ik het zie staat die af en toe nagenoeg stil en rijd gewoon weer weg.
Ik zal je hier binnekort meer over vertellen!
Vandaag is mijn Ricky binnengekomen uit Amerika ( Ebay ).
Ziet er erg netjes uit voor een 2e-hands, geen slijtageplekken te zie op motor of berijder, klopt de tekst van de advertentie dus echt :wink: .
Eerst even wat tijd zien te vinden om 'm rustig uit elkaar te halen. Dan schoonmaken en invetten op de juiste plaatsen.
Testrit zal pas ergens in de volgende week zijn ( als RC-zwever besteed ik mijn avonden en weekenden in deze periode ergens anders dan in huis sleutelend).
Ik houd jullie op de hoogte in dit draadje.
Hans.