rc revell lucky xi 1:108

gister avond ook de dekken enz grijs geverfd
vanavond ga ik dat weer doen omdat ze niet goed dekte
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Thijs, Plak een mooie S op je schoorsteen. Nu is die een beetje somber en saai. ST van Slotman Towage kan natuurlijk ook. Er is ergens wel een sticker te vinden waar je die letters uit kunt snijden. Gr. Klaas.

dat dacht ik zelf ook al! denk wel dat ik dat ga doen
tot nu toe een bijna afgemaakte kit:
full

Nu leeft het meer Thijs! Zoiets bedoelde ik. Morgen zal de enveloppe met torretjes wel komen. Zit ook een tandwieltje bij voor een vertraging. Gr. Klaas.

Moet je zelf maar een beetje uitproberen Thijs. Eerst lekker slapen. Gr. Klaas.

ze zijn binnengekomen
heel erg bedankt klaas. ik heb er al 1 ingebouwd
die hele kleine kan ook heel goed van pas komen in mijn volgende project :)

Dat doet me plezier Thijs. Komen ze toch goed terecht. Als ze op zijn hoor ik het wel. Succes ermee! Doe voor je de boot met opbouw te water zet even een drijftest. Alle apparatuur in de romp + gewicht van de opbouw aan ballast. Je ziet dan of het spul blijft drijven. Als er nog drijfvermogen over is kun je die gebruiken voor ballast om de stabiliteit te vergroten. En niet te bruusk sturen! Ben benieuwd hoe je sleepbootje vaart. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
ik heb alleen een probleembje
elke keer vliegt de koppeling van de motor af.. en als hij werk maakt hij een schreeuwend geluid. ik weet niet wat ik er mee moet.. alles is oké , ook goed uitgelijnd

Denk dat het toerental van het motortje te hoog is. Dat zie je veel bij die kleine dingen. Gaat die wit dikkere met de boutgaatjes in de platte kant er niet in? Dat is niet zo'n hele snelle. Of kun je de spanning iets verlagen? Gr. Klaas.

Probeer eerst maar eens op een lagere spanning Thijs. Inderdaad, die grote ronde bedoelde ik. Dan is er ook nog eentje met een vertraging aan het uiteinde. Daar zul je een schijfje met een asje op moeten lijmen denk ik. Iets in de vorm van een punaise. Geeft je iets te denken, misschien voor een ander project(je). Succes verder! Gr. Klaas.

vandaag in het water gelegd:
met ballast voorin
full

en geen ballast voorin:
full

moet dus zeker wat ballast voor in. anders vind ik dat het kontje te diep licht

Proficiat Thijs! Ballast zo diep mogelijk erin doen. Ze mag best een beetje achterover liggen. Best een leuk scheepje zo. Zit alle apparatuur er al in? Gr. Klaas.

Back