Ik zit nu 20 jaar in de hobby, met flinke pauzes. Sinds april 2009 weer begonnen dankzij de Slash en een vaste Slashmaat. Sindsdien heb ik er weer totaal geen controle over, F103GT, 2x Mini-T, Micro-T, Mini-Z en een scheepslading aan LiPo's en onderdelen gekocht...
Om de twee jaar pikte ik de hobby weer op en stopte ik er weer mee vanwege frustratie (vanaf hier on-topic

) omdat alles kapot ging en het nooit deed wanneer het moest. Dus ja, het komt bekend voor. Ik zie mensen in dit topic opnoemen wat ze allemaal stuk hebben gereden, als ik dat doe crasht het forum, ben ik bang.
Nu moet ik wel zeggen dat ik voorheen alleen Tamiya heb gereden, en veel tweedehands kocht. Nu ik Traxxas rijd en alles uit de USA en China kan halen koop ik alles goedkoop nieuw en gaat alles veel langer mee, en heb ik er ook meer plezier van. Vooral omdat ik altijd in een groepje rijd, alle onderdelen zijn vaak wel aanwezig en men helpt elkaar altijd. Net als Stuffie zegt, elke sessie gaat er wel wat stuk, maar het is nooit echt een probleem (meer).
Samenvatting: ja alles gaat stuk, ja het kost een hoop geld, tijd en soms frustratie, maar nu alles goedkoop en gezellig is vind ik het de moeite waard.