RCHeliparts schaalmeeting 2010

Bert, we brengen Belgische wimpels, vaandels en vlaggen mee hé!!!
Heli Belgium goes Holland...
Nu nog een fanfare en we zingen mee uit volle borst!

Heligroeten,

Nick

Hey die Nick, je laat het wel uit je hoofd he.... meerdere malen al in duitsland en nu alweer in ons kikkerlandje die vlaggen..... Grrrr. We konden bij vario al nieteens rustig eten in het restaurant.. ook daar weer die vlaggen....
Whahahaha groetjes Wim

vlaggen

De club die het veld ter beschikking stelt heeft al jaren een Belgische vlag in bezit.
Die zal ook wapperen, als het een beetje wil waaien tenminste. :-)

As ge nie vals zingt moogt ge de Brabanconne ten gehore brengen mannekes.
Rob, kwam Eddy Wally ook nog de 12e?

Greetz,
Frank

De Belgische vlaggen zullen er hoe dan ook zijn jongens!!!
Bert, jij brengt een grote mee hé...

Ik zal ter compensatie de oranje T-shirt dragen die we cadeau kregen van Tiger2 en Den Ouwe tijdens de fun fly in Horst... (natuurlijk wel onder mijn Belgium Vario Heliteamshirt)!

Heligroeten,

Nick

De club die het veld ter beschikking stelt heeft al jaren een Belgische vlag in bezit.
Die zal ook wapperen, als het een beetje wil waaien tenminste. :-)

As ge nie vals zingt moogt ge de Brabanconne ten gehore brengen mannekes.
Rob, kwam Eddy Wally ook nog de 12e?

Greetz,
Frank

Misschien kunnen Bert en Nick dat regelen. Dan hebben we in ieder geval muziek :nooo:

Eddy Wally

Nou, muziek..........laten we het geluid noemen. >:-)

Ik zal eens proberen die sjakossenverkoper te strikken, wie weet.

Greetz,
Frank

Fanatici

Fireman Bonki heeft deze week ff snel nog 2 kisten in elkaar gesleuteld voor de helimeeting. Vandaag was hij druk aan het oefenen om op een platform te landen. Dat is een idee voor volgende week...... Kan er nog iemand even snel naar een kappelleke gaan om te bidden voor het weer van vandaag?

Goed bezig Bonki, we zien ze volgende week!

Grz. Bone

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Projecten in aanbouw

He jongens,

Er zijn een heleboel mooie projecten in aanbouw. Mocht je die nou graag meebrengen om te tonen, er is ruimte voldoende in de static hoek en schroom vooral niet ze uit te stallen.

Nog een paar berichtjes van de organisatie:

Er is ruim voldoende parkeergelegenheid voor vliegers en publiek MAAR, op het paadje naast het clubgebouw mag maar aan 1 kant geparkeerd worden ivm bereikbaarheid voor de hulpdiensten. Het is de bedoeling dat je de spullen bij het clubgebouw uit de auto haalt en die dan parkeert aan de RECHTERZIJDE van het pad, gezien vanaf het clubgebouw naar het zuiden.

Vliegers die hun dure modellen static willen uitstallen kunnen met een gerust hart gaan vliegen of naar het clubgebouw. Het publiek kan en mag niet tussen de modellen en blijft achter een lint. Er is continue bewaking in dit gebied.

Grz. Bone

Is er ergens een actuele agenda of verzamelde info webpagina te vinden?

Zo zou ik wel willen komen maar door de afstand wordt het dan wel overnachten..
Heb wel een Camper maar wil dan toch weten waar ik aan begin..
Op de dag zelf zal ik me wel vermaken maar hoe zit het met eten/drinken en de rest van de accommodatie??

Benno

Is er ergens een actuele agenda of verzamelde info webpagina te vinden?

Zo zou ik wel willen komen maar door de afstand wordt het dan wel overnachten..
Heb wel een Camper maar wil dan toch weten waar ik aan begin..
Op de dag zelf zal ik me wel vermaken maar hoe zit het met eten/drinken en de rest van de accommodatie??

Benno

Beste Benno,

Voor een slaapplaats kun je terecht bij een van de vele campings in de buurt en eten en drinken is vanaf 10:00 verkrijgbaar bij het clubgebouw. Het adres staat op de flyer en is gemakkelijk te vinden.

Grz. Bone

yeeaaaaahhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Als nu nog de weergoden willen meewerken dan wordt dit een """BIG event"""

Laatst bewerkt:
Nou het lijkt er op dat ik ook ga komen..
Er lijkt een hele delegatie uit Heerenveen te komen en die hadden nog een plekje op het dak over voor mij:p.
Ik heb geen schaal heli maar kan wel lekker raggen met mijn 450.
Heeft het nog zin die mee te brengen of is het luchtruim alleen geopend voor schaal modellen (wel te begrijpen overigens...)

Benno

Nou het lijkt er op dat ik ook ga komen..
Er lijkt een hele delegatie uit Heerenveen te komen en die hadden nog een plekje op het dak over voor mij:p.
Ik heb geen schaal heli maar kan wel lekker raggen met mijn 450.
Heeft het nog zin die mee te brengen of is het luchtruim alleen geopend voor schaal modellen (wel te begrijpen overigens...)

Benno

Beste Benno,
Leuk dat je erbij kunt zijn. Het luchtruim is voornamelijk geopend voor schaalmodellen, daarom heet het ook een schaalmeeting maar ik kan me niet voorstellen dat er iemand bezwaar zal maken als jij een rondje tuft. Er zullen ongetwijfeld meer vliegers zijn die ook een ander kistje meebrengen. Jullie zijn de zoveelste delegatie die zich aanmeld en dat maakt het voor ons zo leuk om het te organiseren. Naarmate de datum nadert begint het steeds meer te leven.

Nog even het laatste nieuws:

De laatste weersverwachtingen zijn best gunstig maar het zou zo maar eens kunnen dat er een buitje gaat vallen. Laat je hierdoor niet weerhouden. Er komen tenten te staan waar de modellen onder kunnen schuilen. Een klein zeiltje is nog handiger. Kom je als publiek dan lijkt een pluutje achter in de auto ons wel handig.

Grz. Bone

Laatste Nieuws: Tombola

De sponsor is zo aardig om een fors prijzenpakket samen te stellen voor de loterij.:p

full

Alle vliegers en static deelnemers die inschrijven op de dag van de meeting en voldoen aan de voorwaarde dat ze een static kist tentoon stellen of meedoen aan het vrije vliegprogramma krijgen, naast een aardige attentie bij inschrijving, een lootje waarmee ze automatisch meedingen naar één van de prijzen zoals hierboven afgebeeld. De hoofdprijzen zijn een ARF Raptor 30 inclusief motor en een hele mooie startmotor van Align. Rond 16:00 zal de verloting dan plaatsvinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
alouette zei:
Er komt nog een Belg met een alouette (benzine)in de kleuren van de belgian air force

Wijs, het volledig nog vliegend Belgian Air Force Alouette-arcenaal zal dus in Hulten aanwezig zijn!

Heligroeten,

Nick

Wij hebben vandaag de gehele schaalvloot getest en alles is klaar voor Hulten,we nemen helaas alleen de Dauphin, Bell 222 en de HTL-6 mee we hebben niet meer ruimte in de auto :-(

Tot daar allemaal!

Ik ben nu nog volop aan het sleutelen aan de BO-105 ik wil hem eens kunnen voor vliegen (allé hoveren) maar ik neem mijn raptor 50 ook mee.

:confused::confused::confused::cry: ik weet het is een schaalmeeting maar soms moet je de gaten vullen.

En ik hoop dat het minder waait dit jaar.

Back